Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorKalniņa, Mārīte
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:12:03Z
dc.date.available2016-07-04T01:12:03Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55170
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33960
dc.description.abstractBakalaura darba “Virālo video izmantošana airBaltic reklāmas kampaņās. “Elves on plane”, “airBaltic #flightmode” un “airBaltic lidojošais pārsteigums” gadījumi” mērķis ir noskaidrot patērētāju un reklāmas aģentūras “CUBE” viedokļus par “airBaltic” veidotajiem virālajiem reklāmas video, attieksmi par reklāmas ievietošanu internetā, virālo video popularitāti un tendencēm Latvijā. Darba teorētisko daļu veido nodaļas par mārketingu, reklāmu, reklāmas kampaņām, partizāna mārketingu, jaunajiem medijiem, virālo mārketingu un virālajiem video. Pētījumā tiek izmantota kvantitatīvās metodes aptaujas interneta versija, daļēji strukturēta intervija un fokusa grupas diskusija. Tika secināts, ka patērētāju un reklāmas aģentūras “CUBE” viedoklis par “airBaltic” virālajiem reklāmas video lielākoties ir pozitīvs, reklāma internetā šķiet saistošāka, kā tradicionālajos medijos, un virālo video izmantošana reklāmas kampaņās Latvijā ir uz izaugsmi tendēta.
dc.description.abstractThe aim of Bachelor thesis “The use of viral videos in "airBaltic" advertising campaigns. "Elves on plane '", "airBaltic #flightmode" and "airBaltic flying surprise" cases” is to find the consumers and advertising agency “CUBE” viewpoint about “airBalic” created viral videos, attitudes about advertising on the internet, the popularity of viral videos and trends in Latvia. The theoretical part consists of chapters about marketing, advertising, advertising campaigns, guerilla marketing, new media, viral marketing and viral videos. The research utilized quantitative method internet survey, semi-structured interview and focus group discussion. It was concluded that consumers and advertising agency “CUBE” viewpoint about “airBaltic” viral videos are mostly positive, advertising on the internet ir more attractive than advertising in tradicional media and use of viral video in advertising campaigns in Latvia is tending to growth.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subject“airBaltic”
dc.subjectvirālie video
dc.subjectreklāma
dc.subjectjaunie mediji
dc.titleVirālo video izmantošana "airBaltic" reklāmas kampaņās. "Elves on plane", "airBaltic #flightmode" un "airBaltic lidojošais pārsteigums" gadījumi
dc.title.alternativeThe use of viral videos in "airBaltic" advertising campaigns. "Elves on plane", "airBaltic #flightmode" and "airBaltic flying surprise" cases
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record