Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorVītola, Liene
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:12:06Z
dc.date.available2016-07-04T01:12:06Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55245
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33970
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: “Maskulinitātes atveidojums žurnālā „ПАТРОH” laika posmā no 2009.gada līdz 2014.gadam”. Darba mērķis: noskaidrot, vai maskulinitāte tiek atveidota žurnālā „ПАТРОH” rakstos. Darbs sastāv no trīs galvenajām daļām: •Pirmā daļa ietver teoriju, kurā tiek noskaidrots svarīgākais par dzimtes un maskulinitātes jēdzienu, maskulinitātes etnogrāfisko aspektu, globalizējošo maskulinitāti, vīriešu dzīves stila žurnāliem; •Darba otrajā daļā tiek apkopota informācija par darbā izmantotajām metodoloģiskajām metodēm – strukturetā intervija un naratīvā analīze; •Trešajā daļā tiek analizēti iegūtie dati – žurnālu raksti un iegūtās intervijas, kā arī tiek veikti secinājumi par darbā veiktajiem pētījumiem – vai maskulinitāte tiek atveidota žurnāla „ПАТРОH” rubrikā “cilvēks leģenda” balstoties uz apkopoto teoriju darbā. Atslēgas vārdi: maskulinitāte, vīrieši, žurnāli, dzimte, „ПАТРОH”.
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to gain understanding and evaluate the representation of masculinity in the magazine "ПАТРОH" during the period from 2009 to 2014. The whole Thesis consists of three following chapters: •In order to gain the in depth knowledge required for the thesis, the concept of gender and maculinity will be explored. Furthermore, ethnographic aspects, hegemonic masculinity on a global scale and men’s life style magazines. •A case study methodology will be utilized with interviews and narrative inquiry with individuals who are current readers or have had purchased the magazine in the past. •The qualitative method of content analysis in the section - “Human - Legend” and information gathered from interviews will be used to evaluate the approach how masculinity is represented in the "ПАТРОH" magazine. Furthermore, many results were drawn based on research. Keywords: masculinity, men, magazine, gender, "ПАТРОH"
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectmaskulinitāte
dc.subjectvīrieši
dc.subjectžurnāli
dc.subjectdzimte
dc.subject„ПАТРОH”
dc.titleMaskulinitātes atveidojums žurnālā „ПАТРОH” laika posmā no 2009.gada līdz 2014.gadam
dc.title.alternativeRepresentation of masculinity in the magazine "ПАТРОH " during the period from 2009 to 2014
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record