Komunikācijas instrumentu pielietojums produktu pārdošanā: „Druva Food” un „Rūjienas saldējums” piemērs
Author
Susekle, Silva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Komunikācijas instrumentu pielietojums produktu pārdošanā: „Druva Food” un „Rūjienas saldējums” piemērs”. Darba mērķis ir izzināt un analizēt saldējuma ražotāju uzņēmumu komunikācijas instrumentu pielietojumu produkta pārdošanā. Teorētiskajā daļā aprakstīti teorētiskie aspekti, kas saistīti ar mārketinga stratēģijas plānošanu uzņēmumā, komunikācijas instrumentiem produktu pārdošanā, ko savā darbībā izmanto analizētie uzņēmumi. Metodoloģiskajā daļā tiek izmantota intervija, anketēšana, kontentanalīze un semantiskais diferenciālis. Empīriskajā daļā ir veikts pētījums, analizējot iegūtos intervijas un aptaujas datus, apkopota informācija par analizētajiem uzņēmumiem, veikts komunikāciju instrumentu novērtējums un ieteikumi. Atslēgas vārdi: Druva Food, Rūjienas saldējums, komunikācija, mārketings, produkta pārdošana. The subject of a work is “Usage of communication tools to boost products sales: “Druva Food” and “Rūjienas saldējums” case studies”. The aim is to explore and analyse the ice cream producer enterprise communication tools used in the product selling. The theoretical part describes the theoretical aspects relating to marketing strategy planning in the company, communication tools for product selling. In the study used the methodological techniques are content analysis, interviews, surveys, and the differential. A study has been carried out, the empirical analysis of the interviews and the survey data, collected information about companies, made communication instruments, analysed the assessments and recommendations. Key words: Druva Food, Rūjienas saldējums, communication, marketing, selling a product.