Latvijas jaunatklāšanas raidījuma “Te!” tematiskā satura izmaiņas kā jaunas auditorijas piesaistes instruments
Author
Grīnberga, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tjarve, Rolands
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Latvijas jaunatklāšanas raidījuma Te! tematiskā satura izmaiņas kā jaunas auditorijas piesaistes instruments” mērķis ir precizēt raidījuma attīstības virzienus un izstrādāt komunikācijas platformu, paplašinot satura pieejamību, ar ieceri palielināt Te! auditoriju. Darbā analizēta raidījuma tematiskā satura spēja piesaistīt jaunu auditoriju, ko skatīju kā pētījuma problēmu. Teorētiskajā daļā aplūkoti raidījumu žanri, auditorijas veidi un tās piesaistīšanas paņēmieni. Pētījuma veikšanai izmantota kvantitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturētā intervija un fokusgrupas intervija. Rezultāti norāda, ka tematiskais saturs nav būtiski mainījies, tāpēc Te! nepieciešamas pārmaiņas. Izstrādātā komunikācijas platforma spētu piesaistīt jaunu auditoriju. The aim of the Bachelor Paper „Latvian rediscovery programme “Te!” thematic content changes as a tool of attracting new audience” is to specify goals of programme and to develop communication platform, expanding content availability, with purpose to increase Te! audience. The challenge of this research is ability to attract new audience with thematic content. In the theoretical part are described television genres, types of audience and methods to attract an audience. Quantitative content analysis, semi - structured interview and focus group discussion are selected to conduct the research. Results show that thematic content has not dramatically changed, so Te! needs modifications. Developed communication platform could be able to attract new audience.