Interneta ziņu mediju komunikācija ar auditoriju sociālajā portālā facebook.com: portālu delfi.lv, tvnet.lv, skaties.lv, lsm.lv analīze
Author
Bērziņa, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Spurava, Guna
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Interneta ziņu mediju komunikācija ar auditoriju sociālajā portāla facebook.com: portālu delfi.lv, tvnet.lv, skaties.lv, lsm.lv analīze”. Bakalaura darbā tiks aplūkoti šie četri mediji, to komunikācija sociālajā portālā Facebook.com. Šie četri portāli ir vadošie ziņu portāli Latvijā. Izstrādātā darba mērķis ir noteikt, kāda aktivitāte medijiem ir sociālajā portālā facebook. Kas ir tas, kas ietekmē kādēļ lietotāji izvēlas medijus patērēt tieši sociālajos portālos. Tiks aplūkots, kā mediji veido savu saturu, ko ievietot savā facebook oficiālajā lapā. Tiks noskaidrots, kādu aktivitāti izrāda lietotāji, kuri patērē interneta medijus. Galvenais pētījuma jautājums ir tāds, vai sociālie portāli ir tie, kuri veicina mediju attīstību. Pētījuma izstrādē tiks izmantota kā kvantitatīvā, tā kvalitatīvā pētniecības metode. Ar šo metožu palīdzību tiks noskaidrots, vai piepildās pētījumā izvirzītie nosacījumi. Bachelor’s thesis „Internet news portal communication with audience in the social portal facebook.com: analysis of the portals delfi.lv, tvnet.lv, skaties.lv, lsm.lv”. These four media sites are leading media portals in Latvia. The aim of this work is to determine, what kind of activity the media portals contribute in social portal facebook.com. What affect users to use media through social portals. Will be discussed how media makes their content which will be published in their social portal pages. Will be determined any activity that comes from users, who use social portals and media pages. The major question is whether the social sites are the ones who contribute to media development. In research will be used both, quantitative and qualitative research methods.