Kiberaktīvisms sociālajos medijos: "Amnesty International" "Stand #WithRefugees" kampaņas gadījuma analīze
Author
Jēkabsone, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Brice, Līva
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā “Kiberaktīvisms sociālajos medijos: “Amnesty International” “Stand #WithRefugees” kampaņas gadījuma analīze” pētnieciskie jautājumi ir noskaidrot 1) kāds ir kampaņas vēstījums sociālajos medijos, 2) kā “Amnesty International” kampaņas ietvaros izmanto savus sociālo mediju kanālus, lai mudinātu sabiedrību iesaistīties un 3) kādus kiberaktīvisma efektus ir iespējams identificēt? Teorijā apskatīti sociālie mediji, kiberaktīvisms un mārketings. Metodoloģijā ir aprakstīts pētījuma dizains, gadījuma analīze, kvalitatīvā un kvantitatīvā kontentanalīze. Empīrijā veikta kampaņas ierakstu, auditorijas komentāru un interviju kontentanalīze. Secinājumos aprakstīta sociālo mediju stratēģija, kampaņas vēstījums un kiberaktīvisma efekti. Darba nobeigumā ir izvērtēti rezultāti. Research questions in bachelor thesis “Cyberactivism on Social Media: Case Study of “Amnesty International” “Stand #WithRefugees” Campaign” are to understand 1) what is the message of campaign on social media, 2) how “Amnesty International” use their social media accounts to encourage the public to get involved and 3) what kind of cyberactivism effects can be identified? In theory social media, cyberactivism and marketing are reviewed. In methodology research design, case study, quantitive and qualitive content analysis are described. In empirical part campaign posts, comments and interviews are examined. In conclusions social media strategy, the messege and cyberactivism effects are described. In the end research results are evaluated.