Show simple item record

dc.contributor.advisorVempers, Jānis
dc.contributor.authorKalēja, Elza
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-06T01:03:11Z
dc.date.available2016-07-06T01:03:11Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54179
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34099
dc.description.abstractDarbā ir aprakstīts sistēmas “KAVIS” funkcionalitātes uzlabojumu izstrādes process. Tajā ietilpst gan jaunas funkcionalitātes izstrāde, gan esošo problēmu un nepilnību labošana. Ieviestie labojumi padara sistēmas lietošanu ērtāku un uzlabo lietotāja darba apstākļus.
dc.description.abstractThis work describes the development process of functional improvements for client resource management system “KAVIS”. It contains the development of new functionality as well as improving upon the old one and fixing errors. Changes that have been made during the creation of this work makes usage of the system more comfortable and improves upon the working conditions of the end user.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectklientu attiecību vadības sistēma
dc.subjectdokumentu apstrāde
dc.subjectuzlabojumi
dc.subjectūdenskrituma modelis
dc.titleKlientu attiecību vadības sistēmas "KAVIS" funkcionālie uzlabojumi
dc.title.alternativeFunctional improvements of customer relationship management system "KAVIS"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record