Show simple item record

dc.contributor.advisorKrasts, Juris
dc.contributor.authorVilciņa, Ilze
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-06T01:03:24Z
dc.date.available2016-07-06T01:03:24Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other52571
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34123
dc.description.abstractMūsdienās lielu daļu sava laika cilvēki pavada internetā, tāpēc uzņēmumiem ir svarīgi piesaistīt pēc iespējas lielāku lietotāju plūsmu savai mājas lapai, kur lietotāji var uzzināt svarīgāko informāciju par uzņēmumu un iepazīties ar uzņēmuma piedāvātajiem pakalpojumiem vai produktiem. Diplomdarba mērķis ir analizēt uzņēmumā „Exitoria” izmantotos reklāmas rīkus un izveidot Google „AdWords” reklāmas kampaņu, analizēt tajā iegūtos rezultātus un izdarīt secinājumus, vai šāda veida reklāmas kampaņa uzņēmumam „Exitoria” ir lietderīga. Salīdzinot veiktās uzņēmuma „Exitoria” mājas lapas analīzi pirms un pēc veidotās Google „AdWords” reklāmas kampaņas, darba autore secināja, ka veiktā Google „AdWords” reklāmas kampaņa ir lietderīga, kā rezultātā pieauga arī uzņēmuma „Exitoria” piedāvāto „kvest istabu” apmeklētība. Diplomdarba apjoms ir 69 lpp. Darbā ir iekļauti 14 attēli un 22 tabula. Diplomdarbā ir izmantoto 33 literatūras avoti. Atslēgvārdi: Google „AdWords”, „kvest istaba”.
dc.description.abstractPeople nowadays tend to spend a considerable share of their time online; therefore, it is important for enterprises to maximize their website traffic, so that as many users as possible could see essential data about the company and familiarise themselves with the services or products provided by the company. The objective is to analyse the advertising instruments employed by the Exitoria company and developed a Google AdWords campaign, analyse the results thereof and deliver findings on whether advertising campaigns like that are advisable for Exitoria. Having compared the results of performance analyses of Exitoria’s homepage before and after the Google AdWords promotional campaign, the author infers that the Google AdWords promotional campaign thus implemented was effective, as it has resulted in an increased number of visitors to the quest room offered by Exitoria. The Graduation Thesis consists of 69 pages, includes 14 figures and 22 table. The number of literary sources used is 33. Keywords: Google AdWords, quest room.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectGoogle AdWords
dc.subjectkvest istaba
dc.subjectAdWords kampaņa
dc.subjectmārketings
dc.titleGoogle AdWords kampaņas realizācijas projekts uzņēmuma vietnē
dc.title.alternativeCompany website Google AdWords project realization
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record