Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorPakalna, Daina
dc.contributor.authorLogina, Ilva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-06T01:04:51Z
dc.date.available2016-07-06T01:04:51Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54172
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34296
dc.description.abstractBakalaura darbs izstrādāts ar mērķi, lai apzinātos situāciju Jelgavas Valsts ģimnāzijas bibliotēkā, noskaidrotu skolēnu un skolotāju viedokļus par Jelgavas Valsts ģimnāzijas bibliotēku, kā tā nodrošina mācību procesu skolā. Pētījuma teorētisko bāzi veido Alberta Banduras sociālā mācīšanās teorija un Abrahama Maslova motivācijas teorija. Iegūtie rezultāti liecina, ka gan skolēni, gan skolotāji uzskata, ka skolas bibliotēka ir vieta, kur iegūt resursu padziļinātām mācībām un dažādiem pētnieciskiem darbiem.
dc.description.abstractThesis developed with the aim to become aware of the situation in Jelgava State Gymnasium in the library, find out students and teachers, opinions about Jelgava State Gymnasium library, as it provides the learning process at school. The theoretical basis consist of Albert Bandura – Social Learning Theory and Abraham Maslow – hierarchy of needs (needs theory). The results show that both students and teachers believe that the school library is a place to get resources, advanced training and various research works.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectBibliotēkzinātne
dc.subjectskolas bibliotēka
dc.subjectbibliotēka
dc.subjectmācību centrs
dc.subjectskolas bibliotēkas uzdevumi
dc.subjectskolas bibliotēkas misija
dc.titleJelgavas Valsts ģimnāzijas bibliotēkas loma mācību procesa nodrošināšanā
dc.title.alternativeJelgava State Gymnasium Library role in ensuring the learning process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige