Show simple item record

dc.contributor.advisorSpurava, Guna
dc.contributor.authorČauna, Ance
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-06T01:04:54Z
dc.date.available2016-07-06T01:04:54Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55281
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34306
dc.description.abstractBakalaura darba “Pirmsskolas un sākumskolas vecuma bērnu televīzijas lietojums, televīzijas pārraižu atbilstība viņu vēlmēm un vajadzībām” mērķis ir izpētīt pirmsskolas un sākumskolas vecuma bērnu televīzijas lietošanas paradumus, un noskaidrot, vai televīzijas saturs atbilst viņu vēlmēm un vajadzībām. Pētījuma problēmu raksturo interneta un jauno tehnoloģiju ietekme uz bērnu televīzijas lietojumu un televīzijas pārraižu trūkums Latvijas televīzijas kanālos. Darbā tiek apskatīta akadēmiskā literatūra par auditorijas vajadzībām, bērnu mediju lietojumu, interneta un jauno tehnoloģiju ietekmi uz televīzijas saturu, un lietošanas paradumiem. Lai izpētītu Latvijas kanālu saturu, televīzijas pārraižu piedāvājumu bērnu auditorijai tiek izmantota kvantitatīvā kontentanalīze, lai pētītu bērnu televīzijas lietojumu un apmierinātību ar televīzijas satura tiek veikta aptauja un dziļās, daļēji strukturētās intervijas. Rezultāti apliecina, ka bērni no agra vecuma ir apguvuši rīkoties ar jaunajām tehnoloģijām un paši uzņemas iniciatīvu televīzijas lietošanā. Lai arī Latvijas televīzijas kanālu piedāvātais saturs bērnu auditorijai ir neliels, bērni ar televīzijas saturu ir apmierināti un televīzija aizvien ir vadošais medijs bērna ikdienā. Atslēgas vārdi: Bērnu auditorija, televīzijas lietojums, vēlmes un vajadzības, bērnu televīzijas pārraides
dc.description.abstractThe topic of the Bachelors in Social science research paper “Preschool and primary school children’s television viewing habits, television broadcasts’ compliance to their expectations and needs” purpose is to explore pre-school and primary school children television watching habits and to find out if television consist of what kids want to watch and see. Research shows that Internet and new technologies are the problem why kids these days don’t watch TV that often, as well as there is not enough TV channels that would attract kids. This research paper looks at academic literature about audience needs, how much children are using media as well as Internet and new technology effect on television and its usage. To explore Latvian television channel content, television broadcast offer for children audience is using qualitative content analysis and to look at children’s television usage and to see if audience is satisfied with television content, there are specific surveys and interviews. Results show, that kids from the early age have learned how to use technologies and they are taking initiative about television usage. Although the television content that is offered for children’s audience by Latvian television is not poor, children with offered channels are satisfied and televisions are still the number one media in children daily activities. Key words: Children audience, television usage, preferences and needs, kids television broadcast.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectBērnu auditorija
dc.subjecttelevīzijas lietojums
dc.subjectvēlmes un vajadzības
dc.subjectbērnu televīzijas pārraides
dc.titlePirmsskolas un sākumskolas vecuma bērnu televīzijas lietojums, televīzijas pārraižu atbilstība viņu vēlmēm un vajadzībām
dc.title.alternativePreschool and primary school children’s television viewing habits, television broadcasts’ compliance to their expectations and needs
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record