Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorNovokšanovs, Māris
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-11-26T02:01:10Z
dc.date.available2016-11-26T02:01:10Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other56244
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34493
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis: izpētīt pircēju rīcību lēmuma pieņemšanas procesā un to ietekmējošos faktorus iegādājoties jaunu automašīnu Latvijā, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Pētījumā tikai veikta arī pilnīgi jaunu automašīnu nozares ekspertu intervēšana un gūtā materiāla kontentanalīze. Ar interviju palīdzību tika noskaidroti nozares ekspertu un automašīnu izplatītāju viedokļi par pircēja lēmuma pieņemšanas procesu, iegādājoties pilnīgi jaunu automašīnu.
dc.description.abstractThe objective of the master thesis is to explore consumer behaviour in the decision making process and the factors influencing the purchase of a new car in Latvia, discover gaps and develop proposals for the elimination of identified problems. The study foreseen the interviews amongst completely new car industry experts and provides content analysis of the material gathered. Conducted interviews helped to identify the viewpoints of the industry experts and car distributors on the buyer's decision-making process when purchasing a brand new car.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectpircējs
dc.subjectrīcības process
dc.subjectjaunu automašīnu tirgus
dc.subjectconsumer behaviour process
dc.subjectdecision influencing
dc.titlePircēju rīcības process un to ietekmējošie faktori jaunu automašīnu tirgū
dc.title.alternativeConsumer action process and the influencing factors in the market of new car
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию