Metodiskā darba organizēšana vispārizglītojošajās skolās
Autor
Murāne, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Geske, Andrejs
Datum
2016Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darbā „Metodiskā darba organizēšana vispārizglītojošās skolās” apskatīta iespēja organizēt skolotāju sadarbību tā, lai skolotāji gūtu ikdienas darbam nepieciešamo metodisko atbalstu un skola kā organizācija šo atbalstu organizētu savu mērķu sasniegšanai. Pētījuma mērķis ir pētīt metodiskā darba organizēšanu Latvijas vispārizglītojošajās skolās un izstrādāt ieteikumus metodiskā darba organizēšanas uzlabošanai. Tā mērķu sasniegšanai izmantotas tādas metodes kā izglītības zinātnes literatūras un vispārizglītojošās skolas dokumentu analīze, skolotāju anketaptaujas un intervijas. Pētījuma rezultāti sniedz ieskatu teorētisko nostādņu un esošās situācijas daļēju vienotību, kas ir, likumdošanā noteikto normu izpilde un izglītības zinātnes literatūrā noteikto skolotāju sadarbības ieguvumu apzināšanās. This Masterwork is named „Methodological work organization in general education schools” it deals with the opportunity to organize teacher co-operation so that teachers get daily work necessary methodological support and the school as an organization arrange this support to achieve its objectives. The study aims to explore the methodological organization of Latvian general education schools and to develop recommendations to improve the methodological work of the organization. To achieve its objectives was used techniques such as educational science literature and document analysis of general education schools, teachers question forms and interviews. The research results provide insights into the theoretical framework and the current situation in the partial unity, which is the statutory provisions and execution of educational science literature for teacher cooperation in mining exploration.