Show simple item record

dc.contributor.advisorKiseļova, Rita
dc.contributor.authorSpasjonova, Darja
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-12-23T02:01:16Z
dc.date.available2016-12-23T02:01:16Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other56276
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34513
dc.description.abstractMaăistra darba tēma ir “IKT izmantošana komunikācijas kvalitātes pilnveidošanai Liepājas skolās”. Darbs pēta iespējas, kā optimizēt izglītības iestādēs komunikāciju, izmantojot informācijas un komunikācijas tehnoloăijas (IKT). Darbā apskatīts, kādi komunikāciju kanāli tiek izmantoti izglītības iestādē. Tālāk seko piemēri tam kādas IKT var palīdzēt optimizēt komunikāciju izglītības iestādēs un komunikāciju kopumā. Darbā iegūti secinājumi un ieteikumi, kā uzlabot skolu interneta vietnes un VIIS sistēmu.
dc.description.abstractThe theme of the Master’s Paper is ‘ICT to Improve Communication Between School Administration and Teachers in Liepaja’. Master’s Paper’s considering the possibilities of optimizing communication at the Educational Institutions using information and communication technologies (ICT). The Master’s Paper gives characteristics of the communication channels in the Educational Institution, as well as their description. There are examples of the ICT that could optimize the communication at schools and the ways to improve school’s homepages and VIIS system.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjectInformācijas un komunikāciju tehnoloăijas
dc.subjectIKT
dc.subjectKomunikācija
dc.subjectKomunikācija izglītības iestādē
dc.subjectKomunikācijas kvalitātes pilnveidošana
dc.titleIKT izmantošana komunikācijas kvalitātes pilnveidošanai Liepājas skolās
dc.title.alternativeICT to Improve Communication Between School Administration and Teachers in Liepaja
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record