Skolotāju apmierinātība ar darbu
Author
Ventiņa, Ance
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Geske, Andrejs
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba mērķis ir noskaidrot ietekmējošos faktorus skolotāju apmierinātībai ar darbu, lai sniegtu ieteikumus skolas vadībai un skolotājiem. Darba teorētiskajā daļā raksturots apmierinātības ar darbu jēdziens, skolotāju apmierinātība ar darbu un to ietekmējošie faktori, analizēta izglītības iestādes vadītāja loma, stresa ietekme uz skolotāju apmierinātību ar darbu; analizēti izglītības politikas jautājumi. Analizēti TALIS 2013 rezultāti. Darba empīriskajā daļā raksturots veiktais pētījums par skolotāju personiskajiem iemesliem apmierinātībai ar darbu un citi ar to saistīti jautājumi; pēc iegūtajiem rezultātiem sniegti ieteikumi izglītības iestādes vadībai un pašiem skolotājiem, lai veicinātu apmierinātību ar darbu. Master's thesis aim is to clarify the factors influencing the teachers' job satisfaction, to provide guidance for school management and teachers. The theoretical part describes the concept of job satisfaction, teachers 'job satisfaction and its influencing factors; analysis the role of headmaster; stress effects on teachers' job satisfaction; analysis of education policy issues. Analysis of results of research TALIS 2013. In the empirical part describes the study on teachers' personal reasons for job satisfaction and other related matters; the results obtained make recommendations to the management of education and teachers themselves, in order to promote job satisfaction.