Vispārizglītojošo skolu direktoru novērtēšana
Author
Bīlande, Megija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ozola, Antra
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Aktualitāte: Latvijā šobrīd spēkā esošais normatīvais regulējums neparedz vispārizglītojošo skolu direktoru profesionālās darbības novērtēšanu, pašlaik Ministru kabinets ir izstrādājis projektu, kurā paredzēts ar 2017. gada janvāri uzsākt vērtēt direktoru profesionālo darbību. Šāds projekts Latvijā būs jaunums. Direktoru novērtēšana ir nepieciešama, lai uzlabot izglītības kvalitāti skolā un, lai direktora amatā strādātu kompetentas, profesionālas personas. Maģistra darba mērķis – izanalizēt vispārizglītojošo skolu direktoru darbības novērtēšanas nepieciešamību. Pētījuma jautājums: Kāpēc ir nepieciešama skolu direktoru novērtēšana? Pētījuma metodes: teorētiskās literatūras analīze; datu ieguves metodes – intervijas, datu apstrādes un analīzes metodes. Atslēgvārdi: skolas direktors, novērtēšana, akreditācija, atestācija, vadība, kvalitāte Topicality: Currently in Latvia normative order in law don’t require evaluation of comprehensive school principals, but Cabinet of Ministers has developed a project to come into effect starting from January 2017. Principals evaluation is necessary to improve quality of education in schools and also to be sure that in principals profession would work competent and professional persons. Goal of Master Thesis: To assess necessity of evaluating comprehensive school principals educational activities. Research Question: Why is it necessary to evaluate comprehensive school principals? Research Methods: analysis of theoretical literature, data collection methods- interviews, obtaining data and different method analysis. Key Words: School Principals, evaluation, accreditation, attestation, managment, quality