Show simple item record

dc.contributor.advisorLaganovska, Egija
dc.contributor.authorVaļavko-Čenere, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-01-24T02:01:28Z
dc.date.available2017-01-24T02:01:28Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56508
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34543
dc.description.abstractDiplomdarba nosaukums: "Logopēda un ortodonta sadarbības nozīme skaņu izrunas traucējumu mazināšanā 5 - 6 gadu veciem bērniem." Darba autore: Dace Vaļavko-Čenere Darba zinātniskā vadītāja: Mg. paed. Egija Laganovska Darba saturs: 54 lappuses, 26 attēli, 8 tabulas, 5 pielikumi Darba mērķis: teorētiski izpētīt, pamatot un praktiski pārbaudīt logopēda un ortodonta sadarbības nozīmi skaņu izrunas traucējumu mazināšanā 5-6 gadu veciem bērniem. Pētījuma hipotēze: 5-6 gadu vecu bērnu skaņu izrunas traucējumi mazināsies, ja tiks ievērotas bērna vecumposma un runas attīstības īpatnības, veikta skaņu izrunas korekcija un ortodontiskā terapija sadarbojoties logopēdam un ortodontam. Pētījuma teorētiskajā daļā autore analizē un apraksta bērna fizisko, emocionālo, sociālo un kognitīvo attīstību, valodas un runas traucējumus, kā arī logopēda un ortodonta sadarbības nozīmi skaņu izrunas traucējumu mazināšanā. Pētījuma empīriskajā daļā autore atspoguļo pētnieciski parktisko darbību, balstoties uz teorētiskajā daļā gūtajām atziņām. Pētījuma noslēgumā tiek izdarīti secinājumi un sniegti ieteikumi vecākiem, logopēdiem un pedagogiem. Pētījuma rezultāti tiek apkopoti attēlos un tabulās.
dc.description.abstractThe title of diploma work: " The importance of cooperation for speech therapist and orthodontist in mitigation of sound pronunciation for 5-6 years old children." The autor of the paper: Dace Valavko-Čenere Scientific leader of the paper: Mg. Egija Laganovska The content of the paper: 54 pages, 26 pictures, 8 tables, 5 appendixes The goal of the research: to explore the theoretical framework and to check practical the cooperation of speech therapist and orthodontist in mitigation of sound pronunciation for 5-6 years old children. The hypothesis of reserch: the audio pronunciation disorders of 5-6 year old childrens will diminisch if the childrens age group and speech development characteristics will be observed and sound pronunciation correction and orthodontic therapy of speech therapist and orthodontist will be carried out. In the theoretical part of study, the autor analyses and describes the childrens physical, emotional, social and cognitive development, language and sppech disorders and the coorperation of speech therapist and orthodontist in the migtigation of sound pronunciation. In the empirical part of the study, the autor reflects research- practical activities, based on the theoretical knowledge. The study has conclusions and recommendations for speech therapist and parents. The study results are showed in figures and tables.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectlogopēda un ortodonta sadarbība
dc.subjectskaņu izrunas traucējumi
dc.subjectmiofunkcionālā terapija
dc.subjectcooperation of speech therapist and orthodontist
dc.titleLogopēda un ortodonta sadarbības nozīme skaņu izrunas traucējumu mazināšanā 5 - 6 gadu veciem bērniem
dc.title.alternativeThe Importance of Cooperation for Speech Therapist and Orthodontist in Mitigation of Sound Pronunciation for 5-6 Years Old Children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record