dc.contributor.advisor | Tūbele, Sarmīte | |
dc.contributor.author | Krūzmane, Zane | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2017-01-24T02:01:29Z | |
dc.date.available | 2017-01-24T02:01:29Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 56510 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34545 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba autore: Zane Krūzmane Diplomdarba temats: Artikulācijas vingrinājumu izmantošana pirmsskolas vecuma bērniem ar skaņu izrunas traucējumiem Diplomdarba mērķis : Teorētiski un praktiski izzināt artikulācijas aparāta vingrinājumu iespējas bērnu skaņu izrunas traucējumu korekcijā. Teorētiski tiek apskatīti artikulācijas vingrinājumu daudzveidība un būtība. Teorētiski tiek izzinātabērna runas attīstība un runas traucējumu klasifikācija. Tiek analizēti bērnu runas attīstības traucējumi. Kā arī tiek raksturota vecākā pirmsskolas vecuma bērna pedagoģiski psiholoģiskās problēmas. Praktiski tiek veikta bērna attīstības un runas izpēte,analīze. Raksturota bērnu inviduālās darbības izpausmes, izmantojot artikulālācijas aparāta vingrinājumus. Tiek analizēti pētījumā iegūtie rezultāti. Darbā izmantoti 43 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: artikulācijas vingrinājumi, runasattīstība, skaņuizrunastraucējumi, pirmsskolasvecumabērni. | |
dc.description.abstract | The author of diploma thesis: Zane Kruzmane The theme of diploma thesis: „The use of articulation exercises for pre-school children with sound pronunciation disorders”. The goal of diploma thesis: to explore theoretical and practical opportunities of articulation apparatus exercises for the correction of children’s sound pronunciation disorders. The diversity and nature of articulation exercises are examined theoretically. The child's speech development, as well as the child's speech and thinking correlations are explored theoretically too. The classification of speech disorder is researched throughout this diploma paper. Children's speech development disorders are analyzed as well. Pedagogical and psychological problems of the oldest pre-school children are also described in this thesis. The research and analysis of child’s speech development are examined practically. Children’s individual behaviours through the use of articulation apparatus exercises are characterized in this paper. The study results are analyzed as well. In 43 literature springs are work utillized. The key words:articulation exercises, speech development, sound pronunciation disorders, pre-school children. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | artikulācijas vingrinājumi | |
dc.subject | runasattīstība | |
dc.subject | skaņuizrunastraucējumi | |
dc.subject | pirmsskolasvecumabērni | |
dc.title | Artikulācijas vingrinājumu izmantošana pirmsskolas vecuma bērniem ar skaņu izrunas traucējumiem | |
dc.title.alternative | The Use of Articulation Exercises for Pre-school Children with Sound Pronunciation Disorders | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |