Digitāls mācību materiāls bērniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem Latvijas vēstures apguvei 9. klasē
Author
Vecpuise, Kristīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma “ Digitāls mācību materiāls bērniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem Latvijas vēstures apguvei 9. klasē” izvēlēta, jo skolēniem ar VGAT Latvijā trūkst viņu spējām un vajadzībām piemērotu pamata mācību līdzekļu. Pētījumā noskaidrots, kādas ir digitāla mācību materiāla iespējas skolēnu ar VGAT vēstures apguvē un personības attīstības veicināšanā, raksturots mācību priekšmets “Vēsture”, veikta teorētiska un praktiska skolēnu spēju un attīstības analīze, teorētiski izpētītas un praktiski pārbaudītas digitāla mācību līdzekļa iespējas mācību procesā ar autores izveidota mācību materiāla palīdzību. Pētījuma rezultāti pierāda, ka digitāls mācību līdzeklis ir piemērots bērnu ar VGAT apmācībai. The bachelor's thesis “Digital learning material in Latvian history for 9-th grade students with mild intellectual disabilities " was chosen, because students in Latvia with mild intellectual disabilities (MID) currently lack the proper learning materials that would meet their abilities and needs. This study investigates what options for digital learning materials (DLM) are available for teaching history and encouraging personal development to students with MID. The study describes the subject “History”, makes theoretical and practical assessments of the students with MID, analyzes their performance, as well as theoretically explores and practically tests DLM for the learning process using learning materials created by the author. The results of the study prove that DLM are appropriate for students with MID.