Show simple item record

dc.contributor.advisorDaniela, Linda
dc.contributor.authorBringule, Vineta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-01-24T02:01:31Z
dc.date.available2017-01-24T02:01:31Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56556
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34551
dc.description.abstractDiplomdarbs „Pozitīvā disciplīna 3 – 4 gadus veciem bērniem pirmsskolā” ir izstrādāts, lai noskaidrotu, kā iespējams izmantot pozitīvās disciplīnas stratēģijas 3 – 4 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Bērnu nevēlamās uzvedības izpausmes nepieciešamas laicīgi identificēt un veikt mērķtiecīgas darbības, lai tās mazinātu, tādejādi novēršot problēmas vēlākos attīstības posmos. Diplomdarba autore ir Vineta Bringule. Darba zinātniskā vadītāja - asociētā profesore, Dr. paed. Linda Daniela. Pētījuma mērķis ir izstrādāt un pārbaudīt pozitīvās disciplīnas izmantošanas stratēģijas 3 – 4 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Tika izvirzīti pieci uzdevumi - analizēt teorētisko literatūru par pozitīvās disciplīnas stratēģijām; analizēt teorētisko literatūru par 3 – 4 gadus vecu bērnu attīstības īpatnībām; veikt empīrisku pētījumu par pozitīvās disciplīnas stratēģiju izmantošanu un ieviešanu pirmsskolā 3 – 4 gadus veciem bērniem; izstrādāt un aprobēt programmu pozitīvās disciplīnas nodrošināšanai 3 - 4 gadus veciem bērniem pirmsskolā; izstrādāt ieteikumus pedagogiem pozitīvās disciplīnas stratēģiju izmantošanā. Pētījuma rezultātā ir sasniegts izvirzītais mērķis. Pētījumā noteiktie uzdevumi ir izpildīti. Salīdzinot sākuma un beigu novērojumu datus, nevēlamās uzvedības izpausmes bērniem ir mazinājušās.
dc.description.abstractThe goal for the diploma thesis “Positive discipline for 3-4 year old children in pre-school” is to learn how to implement strategies of positive discipline while working with 3-4 year old children in pre-school. Early and timely identification of manifestation of unwanted behaviour of children is crucial in order to take necessary steps in minimising aforementioned behaviour and thus preventing behavioural problems during later stages of development. Author of the diploma thesis is Vineta Bringule. Scientific supervisor of the diploma thesis is associated professor Dr.paed. Linda Daniela. Aim of the research was to develop and test strategies of positive discipline for 3-4 year old children in pre-school. Five tasks were defined – analysis of theoretic literature on strategies of positive discipline; analysis of theoretic literature on specifics of development of 3-4 year old children; conduct empiric research on implementation and use of strategies of positive discipline for 3-4 year old children in pre-school; develop and test a programme for ensuring positive discipline for 3-4 year old children in pre-school; develop guidelines for pre-school teachers on implementation and use of strategies of positive discipline. Aim of the diploma thesis has been reached. Defined tasks have been fulfilled. Comparison of data gathered during observation at the beginning and at the end of the research demonstrates that manifestation of unwanted behaviour in children has been reduced.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectpozitīvās disciplīnas stratēģijas
dc.subject3 – 4 gadus veci bērni
dc.subjectuzvedības problēmas
dc.subjectnovērojums
dc.subjectpedagoģiskais process
dc.titlePozitīvā disciplīna 3 – 4 gadus veciem bērniem pirmsskolā
dc.title.alternativePositive Discipline for 3-4 Year Old Children in Pre-school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record