Rokdarbu iespējas 3 – 4 gadus vecu bērnu attīstībā pirmsskolas izglītības iestādē
Автор
Radziņa, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Aizporiete, Ineta
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz A. Ļubļinskas, G. Svences, I.Prindules, D. Dzinteres, I. Stangaines un citu pedagogu un psihologu atziņas par 3 – 4 gadus vecu bērnu pedagoģiski psiholoģiskais vecumposmu raksturojums un rokdarbu iespējas pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma praktiskajā daļā tika izveidotas anketas vecākiem, pirms un pēc pētījuma veiktie rezultāti. Pētījuma rezultāti parāda, ka rokdarbiem ir liela ietekme uz bērna attīstību. Liela ietekme ne tikai uz sīko pirkstu muskulatūru, bet arī bērns apgūst jaunas prasmes un zināšanas, kas sagatavo bērnu turpmākai dzīvei. Theoretical section of the study is based on the findings A. Lublinskas, G. Svences, I. Prindules, D. Dzinteres, I. Stangaines and other educators and psychologists about the pedagogical and psychological characteristics 3 – 4 year old children and handmade facilieties 3 – 4 year old child development in pre – school. The questionnaires for the parents developed during the practical part, pedagogical observations before and after the reaserch activieties were performed and the obtained results were analysed. A great influence not only on the small finger muscles, but also the child learn new skills and knowledge the prepare children for future life.