Interaktīvo mācību metožu izmantošana 4-5 g. v. bērnu franču valodas apguves sekmēšanai
Author
Pelnēna, Signe
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Margeviča- Grinberga, Ieva
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba „Interaktīvo mācību metožu izmantošana 4-5 g. v. bērnu franču valodas apguves sekmēšanai” ietvaros tika veikts pētījums, kā ar interaktīvo mācību metožu palīdzību var uzlabot pirmsskolas vecuma bērnu franču valodas zināšanas, lielāko uzmanību pievēršot komunikācijas prasmju uzlabošanai. Galvenie faktori, kas noteica temata izvēli ir Eiropas Savienības daudzvalodu politikas izvirzītie mērķi, arvien pieaugošā interese par svešvalodu apguvi agrā vecumā, kā arī darba autores personīgā vēlme daudzveidot franču valodas nodarbības, izmantojot dažādas mācību metodes. Pētījuma ietvaros tika apzināta un izpētīta valodu apguves metodika, franču valodas kā svešvalodas specifika, izzināta pirmsskolas franču valodas skolotāju darba problemātika un izstrādāta un aprobēta novērošanas lapa ar kritērijiem un līmeņiem audzēkņu franču valodas zināšanu dinamikai. Rezultātā tika izdarīti vairāki secinājumi, izstrādāti ieteikumi pirmsskolu pedagogiem franču valodas apguves sekmēšanai pirmsskolas vecuma bērniem. Diplomdarbā ir 70 lapa, 5 pielikumi, 8 attēli un 8 tabulas. Atslēgas vārdi: franču valoda, pirmsskola, interaktīvās mācību metodes, ieteikumi. Within the framework of a Diploma Thesis " French language acquisition using interactive teaching methods for children age 4-5 " it was conducted that interactive teaching methods can improve French language acquisition for the Pre-school age children, with a focus on improving communication skills. The main factors behind the choice of the subject is the European Union's multi-lingual policy objectives, the growing interest in foreign language learning at early age, as well as the authors personal motivation to vary the French language lessons using different teaching methods. Language learning methodology, French language specifics, the problematics of French language teachers` work have been recognised and researched;was developed and approbated to follow Pre-schools children`s dynnamics of French language acquisition. The Paper consists of 70 pages, 5 appendices, 8 figures, 8 tables. Key words: French language, Pre-school, interactive teaching methods, suggestions.