Show simple item record

dc.contributor.advisorVulāne, Anna
dc.contributor.authorJapiņa, Anita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-01-24T02:01:35Z
dc.date.available2017-01-24T02:01:35Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56602
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34558
dc.description.abstractDarba autore: Anita Japiņa Darba zinātniskā vadītāja: Dr. philol. Anna Vulāne Darba temats: Individuālās pieejas loma 7. klases mazākumtautību skolēnu izziņas intereses sekmēšanā latviešu valodas mājas mācības procesā Pētījuma mērķis: Izveidot un aprobēt mācību materiālu 7. klases mazākumtautību skolēnu izziņas intereses veidošanai mājas mācībā, izmantojot individuālo pieeju, un izstrādāt ieteikumus skolotājiem. Pētījuma metodes: anketēšana, pedagoģiskā novērošana, pedagoģiskā izmēģinājumdarbība, deskriptīvā metode Darba struktūra: Diplomdarbā ir anotācija latviešu un angļu valodā, ievads, kurā autore sniedz īsu ieskatu mājas mācību problemātikā Latvijā, 5 nodaļas un 8 apakšnodaļas. Pētījuma analītiskajā daļā raksturota individuālās pieejas būtība, mājas mācības specifika, normatīvo dokumentu un latviešu valodas mācību...
dc.description.abstractAuthor of the Thesis: Anita Japiņa Research Supervisor: Dr. philol. Anna Vulāne Thesis title: Individuālās pieejas loma 7. klases mazākumtautību skolēnu izziņas intereses sekmēšanā latviešu valodas mājas mācības procesā Thesis title in English: The Role of the Individual Approach in Promoting the Cognitive Interest of the Ethnic Minority Schoolchildren of Grade 7 in the Latvian Language in Home Education Aim of the Thesis: Develop and approbate training material for developing the cognitive interest of the ethnic minority schoolchildren of Grade 7 in home education and develop recommendations for teachers Research method: Surveys/Questionnaires Thesis structure: The Thesis consists of the title page; annotations in Latvian and English; table of contents; introduction, where the author describes...
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectMājas mācība
dc.subjectIndividuālā pieeja
dc.subjectIzziņas interese
dc.subjectMotivācija
dc.titleIndividuālās pieejas loma 7. klases mazākumtautību skolēnu izziņas intereses sekmēšanā latviešu valodas mājas mācības procesā
dc.title.alternativeThe Role of the Individual Approach in Promoting the Cognitive Interest of the Ethnic Minority Schoolchildren of Grade 7 in the Latvian Language in Home Education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record