Show simple item record

dc.contributor.advisorKrasts, Juris
dc.contributor.authorKušnarenko, Maksims
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-01-28T02:01:55Z
dc.date.available2017-01-28T02:01:55Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56564
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34581
dc.description.abstractGrāmatvedības ārpakalpojuma uzņēmuma sekmīgam darbam ir nepieciešams attīstīt savu vārdu pakalpojumu tirgū, kā arī pastāvīgi iet līdzi laikam, strauji attīstoties informācijas tehnoloģijām, kas plaši tiek izmantoti grāmatvedības kārtošanā. Darba mērķis ir esošā grāmatvedības ārpakalpojuma tirgus analīze, iespējamo attīstības virzienu definēšana, informācijas sistēmu tehnisko risinājumu salīdzināšana un piemērotāko risinājumu meklēšana. Darba pirmajā nodaļā tiek aprakstīta situācija par grāmatvedības ārpakalpojumiem Latvijā un pasaulē, kā arī nozari reglamentējoša likumdošana, veikta nozares konkurences un ekonomiskā analīze. Darba otrajā nodaļā tiek aprakstīta pētāmā uzņēmuma organizatoriskā struktūra un veikta darbības analīze, kā arī tiek apskatīti uzņēmuma veiktie un plānotie mārketinga un organizatoriskie pasākumi efektivitātes palielināšanai, un tiek ieteikti iespējamie virzieni tālākai attīstībai. Darba trešajā nodaļā tiek izstrādāts mājas lapas pilotprojekts. Darba ceturtajā nodaļā tiek veikts projekta nepieciešamo investīciju ekonomiskais novērtējums.
dc.description.abstractTo maintain an accounting company’s successful work, it is necessary to develop company’s brand in the services market, as well as constantly keep up with the time, considering the rapid development of information technology, which is widely used in accounting. The objective is to analize the existing accounting outsourcing market, to define possible directions of development, to compare information systems technical solutions and choose the most appropriate ones. The first chapter describes the situation of accounting outsourcing in Latvia and the world, as well as industry regulatory legislation, and an analysis of the industry competition and economics is carried out. Second chapter describes researched company’s organizational structure and analysis of company’s activities is carried out, and examination is made of existing and planned marketing and organizational activities to increase the efficiency and proposes possible directions of further development. The website pilot project is being developed in the third chapter. The project investment economical assessment is carried out in the fourth chapter.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectGrāmatvedības ārpakalpojumi
dc.subjectMarketinga pasākumi
dc.subjectSatura pārvaldes sistēma
dc.subjectEfektivitāte
dc.titleGrāmatvedības ārpakalpojuma uzņēmuma informācijas sistēmas projekts
dc.title.alternativeInformation systems project for an accounting outsourcing company
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record