• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga metodes un paņēmieni internetā

Thumbnail
View/Open
303-56567-Sinukovs_Maksims_ms10128.pdf (1.394Mb)
Author
Siņukovs, Maksims
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Auza, Valdis
Date
2017
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarba „Mārketinga metodes un paņēmieni Internetā” mērķis ir izpētīt mārketinga metodes un paņēmienus Internetā un to izmantošanas iespējas „Brio Engineering” SIA pārdošanas apjomu palielināšanai. Darba pirmajā nodaļā ir izpētīta teorētiskā informācija par mārketinga koncepcijas attīstību, kā arī mārketinga metodēm un paņēmieniem internetā. Otrās nodaļas ietvaros ir pētīti „Brio Engineering” ārējās un iekšējās vides faktori, kā arī mārketinga audita ietvaros konstatēti interneta mārketinga izmantošanas trūkumi. Uz šī pētījuma pamatā trešajā nodaļā ir piedāvāts interneta mārketinga plāna projekts ar mērķi palielināt pārdošanas apjomus, tās ietvaros ir izstrādāts mārketinga plāns 2015. g., kā arī veikti ekonomiskie aprēķini.
 
Diploma Paper’s “Marketing methods and actions in internet” aim is to investigate marketing methods and actions in internet and their possible usage for „Brio Engineering” Ltd. sales growth. In the first part the theoretical information about marketing concept development as well as marketing methods and actions in internet has been presented. In the second chapter the factors of internal and external environment of „Brio Engineering” have been researched, according to the results of marketing audit, the weaknesses of using internet marketing have been defined. Based on the results of this analysis, in the third chapter the project for internet marketing plan has been created with the aim of increasing company’s sales, including the actual plan for 2015 and economic calculations.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34582
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV