Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorLielbārdis, Aigars
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-01-31T02:01:39Z
dc.date.available2017-01-31T02:01:39Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56783
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34656
dc.description.abstractNeskatoties uz to, ka SIA Ad Verbum uzņēmums savu saimniecisko darbību veic arvien lielākā apjomā un to, ka uzņēmuma stāvoklis kopumā ir stabils, ir būtiski noteikt iespējamās vājās puses, draudus un iespējas, kas jāizmanto ņemot vērā konkurences īpatnības un ārējās vides stāvokli. Pretējā gadījumā uzņēmums var ātri zaudēt savas iegūtās konkurētspējas priekšrocības. Bakalaura darba mērķis ir balstoties uz uzņēmuma konkurētspējas teorētisko aspektu analīzi noteikt uzņēmuma „Ad Verbum” konkurētspējas paaugstināšanas iespējas un izstrādāt priekšlikumus darbības pilnveidošanai. Bakalaura darba mērķa sasniegšanai izvirzīti sekojoši pētāmie uzdevumi: 1.Pētīt un analizēt ekonomisko un mārketinga literatūru, kas saistīta ar konkurētspējas teorētisko aspektu interpretāciju; 2.Apkopot un analizēt informāciju par tulkošanas uzņēmuma SIA Ad Verbum darbību; 3.Veikt uzņēmuma darbības novērtējumu, izpētot tā konkurētspēju, balstoties uz SVID, konkurentu un Portera piecu spēku analīzi.
dc.description.abstractDespite the fact that SIA Ad Verbum economic activity is growing and that the situation of the company as a whole is stable, it is essential to identify possible weaknesses, threats and opportunities, which should be used taking into account the nature of the competition and the external environment. Otherwise, the company can quickly lose its competitive advantage. The objective of the work is as based on the analysis of theoretical aspects of competitiveness to determine potential competitiveness improvements and proposals for improvement in the company. To reach the objective of the bachelor’s work following tasks are put forward: 1. To study and analyze the economic and marketing literature related to competitiveness; 2. Collect and analyze information about translation company SIA Ad verbum activities; 3. Conduct analysis of company’s business by analyzing its competitiveness as based on SWOT, competitors and Porter five forces analysis.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectkonkurētspēja
dc.subjectSIA Ad Verbum
dc.subjectSVID analīze
dc.subjectPortera piecu spēku modelis
dc.subjecttulkošanas bizness
dc.titlePakalpojumu uzņēmuma konkurētspēja, to ietekmējošie faktori
dc.title.alternativeCompetitiviness of service enterprise and its affecting factors
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record