Frančaizinga izmantošana Latvijas Republikas mazajā un vidējā biznesā
Author
Žuks, Vadims
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir frančaizinga veikšanas problēmas Latvijas mazajā un vidējā biznesā. Darbā tiek izskatīti frančaizinga veikšanas teorētiskie pamati, tiek analizēta Latvijas frančaizinga biznesa likumdošanas bāze un francāizinga modeļa ieviešanas īpatnības, ka arī konkrēta frančaizinga biznesa uzsākšanas un darbības uzlabošanas pasākumi. Diplomdarbs izpildīts uz 82 lappusēm. Darbs satur 8 attēlus, 12 tabulas un 3 pielikumus. Darba atslēgas vārdi ir: frančaizinga bizness, biznesa veikšanas priekšrocības, tirgus analīze, darbības veikšanas algoritms. The topic of the present study is the usage of the franchising business model in small and medium-size businesses in Latvia. This study work reviews the theoretical basis of the franchising business, the legislation of Latvia related to franchising and specifics of its applicability, as well as analyses an uprising of a particular franchising business and steps directed towards efficiency improvement. The study consists of 82 pages. It contains 8 pictures, 12 tables, and 3 applications. The key words of this thesis work are: the franchising business, advantages of doing business, analysis of the market, the franchising activities of the firm.