6-7 gadu vecu bērnu saskarsmes prasmju veicināšana ar attīstošo rotaļu palīdzību
Author
Plociņa, Ineta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rutka, Lūcija
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Kursa darba temats ir 6-7 gadu vecu bērnu saskarsmes prasmju veicināšana ar attīstošo rotaļu palīdzību. Kursa darba autores mērķis ir izpētīt 6-7 gadu vecu bērnu saskarsmes prasmju veidošanu rotaļu darbībā. Lai seksmīgāk izmantotu iegūtos rezultatus praksē. Kursa darba izstrādes pamatā ir pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze. Kursa darba pirmajā nodaļā tiek sniegts vispārējais vecākā pirmskolas vecuma bērnu attīstības raksturojums. Tajā ietilpst bērnu fiziskais, kognitīvais un psihoemocionālais raksturojums. Otrajā nodaļā aplūkota saskarsmes būtība, veidi un funkcijas. Kursa darba trešajā nodaļā autore sniedz rotaļu vispārējo raksturojumu, to veidus, funkcijas un lomu pedagoģiskajā procesā. Ceturtajā nodaļā tiks veikta 6-7 gadu vecu bērnu saskarsmes prasmju empīriskā izpēte. Saskarsme - notiek cilvēka darbības procesā, cilvēku un to grupu mijiedarbībā un saziņā; Rotaļa – interesanta, izklaidējoša rakstura nodarbība grupā, pozitīvu emociju veidošanai, svarīga mācīšanās darbība pirmskolā, būtiska savstāļdaļa bērnu attīstības un audzināšanas pamatveids. Theme of coursework is development of 6-7 year old children’s communication skills with help of play of development. Goal for author of coursework is to research development of 6-7 year old children’s communication skills with action of play. To better use results of research in practice. The base of this research is analysis of pedagogical and psychological literature. In the first chapter of coursework overall description of oldest preschool children section is provided. On this chapter there are included children’s physical, psychoemotional, cognitive description. On second chapter there is addressed essence of communication skills, its functions, kinds. On the third chapter of this coursework author provides overall description of play, kinds, functions and part of it in pedagogical process. On fourth chapter there is empirical research of communication skills of 6-7 year old children. Communication – happens in the process of human activity, interaction in groups of humans. Play - interesting, entertaining in character activity in group, for development of positive emotions, activity is important in learning process in preschool, important in development of children, basic activity in teaching children