Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līga
dc.contributor.authorSuhanova, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-02-07T02:01:29Z
dc.date.available2017-02-07T02:01:29Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56561
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34733
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ir “Galda spēļu iespējas sociālo prasmju apguvē jaukta vecuma logopēdiskajā grupā pirmsskolas izglītības iestādē.” Darba autore Linda Suhanova. Darbā aplūkotā tēma ir svarīga, jo pirmsskolas pedagogam ir jāprot izvēlēties piemērotākos līdzekļus ne tikai bērnu zināšanu veicināšanai, bet arī dzīvē tik nozīmīgo sociālo prasmju apguvei. Pētījuma mērķis: apzināt galda spēļu iespējas 4 - 7 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veidošanā logopēdiskajā grupā pirmsskolas izglītības iestādē. .Darba autore savā pētījumā balstās uz D.Dzintares, I.Stangaines R.Andersones, V.Golubinas, G.Svences, D.Lieģinieces un citu autoru atziņām. Pētījumā tika pierādīts, ka galda spēļu izmantošana pirmsskolas izglītības iestādē, veicot pedagoģisko un audzinošo procesu, var kalpot, kā viens no līdzekļiem 4 – 7 gadus vecu bērnu sociālo prasmju apguves veicināšanā.
dc.description.abstractQualification work theme is: “Possibilities of table top games to learn social skils in mixed age group of children with speach and language disorders in preschool. ” Work author Linda Suhanova. In this work exploring topic is important, because perschool teacher have to be able to choose most suitable resources at not only children education stimulation, but also in life impotant social skill learning. Research goals: to be aware of board game opportunities for children 4 – 7 age group in social skill development in speech therapy group in perschool. The authhor study is dased no D.Dzintares, I.Stangaines R.Andersones, V.Golubinas, G.Svences, D.Lieģinieces and othes author study and conclusions. In study it proves that using board dames in perschool making pedagogical and educational process may serve as no of means for 4 - 7 age group children social skill development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subject4 -7 gadus veci bērni
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subjectgalda spēles
dc.subjectlogopēdiskā grupa
dc.subjectpirmsskolas izglītība
dc.titleGalda spēļu iespējas sociālo prasmju apguvē jaukta vecuma logopēdiskajā grupā pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativePossibilities of table top games to learn social skills in mixed age group of children with speach and language disorders in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record