Augstākā līmeņa sabiedrisko attiecību vadītāju profesionalitātes kritēriji Latvijā
Author
Pope, Aija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēma ir “Augstākā līmeņa sabiedrisko attiecību vadītāju profesionalitātes kritēriji Latvijā”. Darba mērķis ir noskaidrot kādi ir augstākā līmeņa sabiedrisko attiecību vadītāju profesionalitātes kritēriji Latvijas darba tirgū salīdzinot to ar Latvijas profesijas standartu. Darbā izvirzītā hipotēze ir: Latvijas profesionalitātes standarts ir novecojis un neatbilst esošajai situācijai darba tirgū profesionāļu vidū Latvijā. Darba izstrādes procesā izmantotās pētniecības metodes ir: Dziļā (nestrukturētā) intervija Novērojums. Teorijas daļā aplūkotas ir sabiedriskās attiecības, to loma un uzdevumi uzņēmumā, sabiedrisko attiecību speciālistu lomas un vieta uzņēmumā, to darba pienākumi, kā arī profesionalitātes jēdziens sabiedriskajās attiecībās. The theme of the bachelor thesis is “Professional criteria for top public relations managers in Latvia”. The aim of the thesis is to find out the professional criteria for top public relations managers on the Latvian labour market comparing to the professionalism standards of Latvia. The hypothesis proved that the professionalism standards in Latvia are outdated and do not meet the actual needs of Latvian professionals on the Latvian labour market. The research data are obtained using two social science research methods: Deep (unstructured) interviewing Observation. The theoretical part of the thesis consists of analysing public relations, the public relations role and their implication in a company's tasks, the role of the public relations specialist and their place within the company, their job responsibilities, as well as the concept of public relations professionalism.