Tiešsaistes videospēļu “Counter Strike” un “League of Legends” spēlētāju interaktīvā komunikācija
Author
Kaminskis, Dāvis
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Radzobe, Zane
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā „tiešsaistes video spēļu „Counter Strike” un „League of Legends” spēlētāju interaktīvā komunikācija” tiek pētīta verbālās un neverbālās valodas lietošana un tās pielietojums dažādos komunikācijas kanālos. Papildus pēc iegūtajiem datiem un veiktajiem novērojumiem tiek noskaidrots auditorijas (spēlētāju) viedoklis par komunikācijas saturu un nepieciešamību. Darba teorētisko daļu veido daļas par kvalitatīvu komunikāciju, kā arī nodaļas par interaktīvo komunikāciju, tiešsaistes video spēlēm un tiešsaistes spēļu komunikāciju kopumā. Empīriskajā daļā ar kontentanalīzes palīdzību tiek pētīti ar novērojuma metodi iegūti dati par spēlētāju komunikācija tiešsaistes spēļu virtuālajā vidē, tās kanālos. Ar anketēšanas metodi tiek pētīts spēles „Counter-strike” spēlētāju viedoklis par komunikācijas pielietojumu un tās specifiku, ar intervijas palīdzību tiek apzināts ekspertu viedoklis. Darba struktūru veido teorētiskā, empīriskā, metodoloģiskā daļa un secinājumi nobeigumā. Atslēgvārdi: „Counter Strike”, „League of Legends” interaktīvā komunikācija, komunikācijas kanāli, tiešsaistes video spēles. The bachelor’s thesis "Counter Strike and League of Legends players interactive communication” focuses on verbal and non-verbal language use and its use in various communication channels. In addition to following the findings and observations made during the established audience (players) opinion on the content of the communication and the need. The theoretical part consists of parts for high-quality communication, as well as chapters on interactive communications, online video games and online gaming communication. The empirical part of the content analysis are studied by the method of observation data become players in the online gaming communication in a virtual environment, its channels. Using the questionnaire method is studied in the game "Counter-Strike" players' views on the use of communication and its specifics, with the help of interviews are conscious expert opinion. Work structure consists of theoretical, empirical, methodological part and conclusions at the end. Keywords: "Counter Strike", "League of Legends" interactive communication, communication channels, online video games.