Show simple item record

dc.contributor.advisorAugustāne, Inta
dc.contributor.authorSprengele, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-02-12T02:01:27Z
dc.date.available2017-02-12T02:01:27Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other54261
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34795
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir pārbaudīt kinestētiskās iesildīšanās uzdevumus vārdu krājuma apguvei angļu valodas stundās 5.klasē. Šāda diplomdarba tēma bija izvēlēta, jo autore uzskata, ka mācot 10-11 gadus vecus skolēnus, iesildīšanās uzdevumus jāizmanto vairāk, jo tie rada pozitīvu un draudzīgu atmosfēru klasē. Turklāt, skolēni tiek iesaistīti fiziskās aktivitātēs, un šīs aktivitātes ļauj skolēniem komunicēt no stundas sākuma radot jautrību, tādējādi rosinot un uzturot viņu interesi par angļu valodas mācīšanos aizraujošā veidā. Diplomdarbs pēta kinestētiskās iesildīšanās uzdevumu izmantošanu kā vienu no noderīgākajām un saistošākajām iesildīšanās aktivitātēm vārdu krājuma apguvei 5.klasē. Atsevišķa gadījuma pētījums tika veikts Rīgas 10.vidusskolā, un pētījuma mērķa grupa bija sākumskolas 5.klašu skolēni. Kā datu vākšanas metodes bija izvēlētas skolēnu anketēšana, skolotāju intervēšana un skolēnu vērošana. Pētījuma rezultāti parādīja, ka vārdu krājums veido pamatu angļu valodas mācīšanai sakumskolā, jo komunikācija nevar notikt bez vārdiem. Skolēnu vērošanas rezultāti un izglītojamo atbildes anketās pierādīja, ka 5.klases skolēniem patīk iesaistīties fiziskajās aktivitātēs angļu valodas stundu laikā, un izglītojamie uzskata, ka kinestētiskās iesildīšanās uzdevumi ir interesanti, izklaidējoši un ļoti motivējoši. Lai 5.klases skolēni sekmīgi apgūtu vārdu krājumu izmantojot kinestētiskās iesildīšanās uzdevumus, skolotājiem rūpīgi jāizvēlas noteiktas tēmas, kas vislabāk atbilst izglītojamo vajadzībām, interesēm, valodas spējām un zināšanu līmenim, piemēram brīvais laiks, par mani un ceļošana.
dc.description.abstractThe aim of the present Diploma Paper is to examine the use of kinaesthetic warm-up activities to acquire vocabulary at English lessons with Grade 5 learners. The theme of the Paper was chosen as the author of the paper considers that warm-up activities should be practised with 10-11 year old learners more because they set a positive and friendly atmosphere in the classroom, involve physical activity and engage learners in communication through fun from the very beginning of the lesson, there by arising and sustaining their interest in studying English in an easy way. The present Diploma Paper explores the theme of using kinaesthetic warm-up activities as one of the useful and attractive types of warm-up activities for English vocabulary acquisition to Grade 5 learners. The research method was a case study in Riga Secondary School No.10 Form 5 and the target group was upper primary school learners. Methods of data collection were a questionnaire to the students, interviews with the teachers and observation. The research results have demonstrated that vocabulary forms the basis for teaching English to young learners because communication cannot occur without words. Observation and the learners’ feedback in questionnaires have proved that Grade 5 learners like engaging in physical activity during English classes and find kinesthetic warm-up activities interesting, entertaining and highly motivating. For vocabulary acquisition through kinesthetic warm-up activities to bring better results, Grade 5 English teachers should carefully select vocabulary items on particular themes that correspond to the learners’ needs, interests, language aptitude and level of knowledge most, e.g. free time, about me and travel.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectkinesthetic warm up activities
dc.subjectvocabulary acquisition
dc.subjectyoung learners
dc.subjectGrade 5 students
dc.subjectEnglish lessons
dc.titleKinestētiskās iesildīšanās uzdevumi vārdu krājuma apguvei 5. klasē
dc.title.alternativeKinaesthetic Warm-up Activities for Vocabulary Acquisition in Grade 5
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record