Jauktā mācīšanās skolēnu iesaistīšanai angļu valodas stundās 7.klasē
Author
Podziņa, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Horgan, Joseph Jack
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienu tehnoloģijas strauji mainās un attīstās, bet izglītības sistēmā un mācīšanas metodēs tik pamanāmas izmaiņas nenotiek. Jauktā mācīšanās apvieno tradicionālo frontālo mācīšanu un datorizēto mācīšanos. Diplomdarba autors izpēta jauktās mācīšanās jēdzienu, analizē dažādus jauktās mācīšanās modeļus un padziļināti koncentrējas uz metodēm, lai iesaistītu skolēnus mācību stundās. Izvēlētā pētījuma metode ir situācijas analīze. Tā izvēlēta, lai izpētītu skolēnu un skolotājas viedokli par jaukto mācīšanos, analizētu divas jauktās mācīšanās stundas un piedāvātu konkrētus pielāgojumus šīs metodes lietošanai Tukuma pamatskolai. Computer technologies are developing and changing rapidly in modern times, but there are not so many visible changes in the educational system and teaching methods. Blended learning combines traditional face-to-face learning and online learning methods. The author of the paper examines the term of blended learning, analyses different blended learning models and concentrates on methods to increase student participation in the lessons. The case study is the research method used in this paper to explore the opinion about blended learning of the students and the teacher, to analyse two blended learning lessons and to provide specific adjustments of the method to be used in an elementary school in Tukums.