Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Sandra
dc.contributor.authorReka, Olga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-02-12T02:01:34Z
dc.date.available2017-02-12T02:01:34Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56693
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34803
dc.description.abstractDiplomdarba temats tika izvēlēts tādēļ, ka autorei ir radies jautājums, kāpēc daži mācās svešvalodu jau daudzus gadus, bet joprojām nevar skaidri izteikt savas domas, turpretim dažiem pietiek pāris mēnešus pavadīt svešvalodas vidē, lai tajā sāktu brīvi sarunāties. Pēc autores domām, tas ir saistīts ar valodas mācīšanu un valodas apguvi. Šī darba mērķis ir noskaidrot, kas spētu aizvietot svešvalodas vidi angļu valodas stundās sākumskolā, lai skolēni varētu iemācīties jaunus vārdus un atcerētos tos. Tika noskaidrots, ka ekstensīva lasīšana spēj radīt valodas vidi. Tāpēc autore sāka pētīt, kā ekstensīva lasīšana var palielināt vārdu krājumu 3. klases skolēniem. Pētījuma metode ir gadījumu izpēte, kuras ietvaros skolēni aizpildīja 2 aptaujas lapas, tika novadītas 12 angļu valodas stundas ar ekstensīvu lasīšanu, un tad skolēniem bija jāizpilda vārdu krājuma pārbaudes uzdevums, lai pārbaudītu, vai viņi ir iemācījušies jaunus vārdus ekstensīvas lasīšanas stundu laikā. Cits angļu valodas skolotājs tika uzaicināts, lai novērotu vienu no stundām un sniegtu interviju šīs stundas noslēgumā. Šo Diplomdarbu kā ceļvedi var izmantot skolotāji, kuri savās stundās pielieto vai plāno sākt pielietot ekstensīvu lasīšanu.
dc.description.abstractThe topic of the Diploma Paper was chosen because the author was wondering why some people had been learning a foreign language for years but could not express themselves clearly, whereas others spent few months in a language environment and started speaking confidently. The author believes that it is connected with language learning and language acquisition. The aim of the paper was to find out what substitute of language environment could be used during English lessons in primary school, which would allow students knowing more words and remembering them. It was found out that extensive reading could create the language environment. Due to this, the author started researching how extensive reading may increase vocabulary acquisition in Form 3. The research method is a case study during which students were given 2 questionnaires, 12 lessons with extensive reading were conducted, and students received vocabulary tests for checking if they had learnt any new vocabulary during extensive reading lessons. Another teacher of English was invited to observe one of the lessons and give the interview after that. The Diploma Paper may be used as a guideline for teachers who have already used or plan to use extensive reading at their lessons.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectvalodu mācīšanās
dc.subjectvalodu apguve
dc.subjectsvešvaloda
dc.subjectārpusklases lasīšana
dc.subjectvārdu krājuma palielināšana
dc.titleEkstensīvā lasīšana leksikas uzlabošanai angļu valodas stundās 3.klasē
dc.title.alternativeExtensive Reading for Increasing Vocabulary Acquisition in English Lessons in Form 3
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record