Show simple item record

dc.contributor.advisorAugustāne, Inta
dc.contributor.authorNikolaičuka, Olga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-02-12T02:01:44Z
dc.date.available2017-02-12T02:01:44Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56756
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34830
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir pārbaudīt vai prezentācijas palīdz pilnveidot 7. Klases skolēnu runāšanas prāsmes angļu valodas stundās. Šāda diplomdarba tēma tika izvēlēta, jo darba autore uzskata runāšanas prasmes par vienām no galvenajām, lai pievertu sev uzmanību. Diplomdarbā tiek pētīta prezentāciju izmantošana kā viens no veiksmīgākajiem veidiem, kā pilnveidot skolēnu runāšānas prāsmes 7. klasē. Atsēvišķa gadījuma petījums tika veikts Rīgas Klasiskajā ģimnāzijā un pētījuma mērķa grupa bija 7. klases skolēni. Kā datu vākšanas metodes bija izvelētas skolēnu vērošana, skolēnu un angļu valodas skolotāju anketēšana. Pētījuma rezultāti parādīja, ka prezentācijas palīdz pilnveidot skolēnu runāšanas prāsmes. Vērošanas rezultāti pierādīja, ka ir pozitīva dinamika skolēnu runāšanas veiklībā. Prezentācijas paplašina vārdu krājumu, uzlabo izrunu un gramātiku. Anketēšanu analīzes parādija, ka skolēni piekrīt tam, ka prezentācijas pilnveido runāšanas prasmes un skolotājas izmanto tās. Atslēgvārdi: runāšanas prasmes, prezentācijas, dinamika, 7.klases skolēni, pilnveide
dc.description.abstractThe aim of the present Diploma Paper is to examine if the presentations can help to improve speaking skills in form 7 English lessons. The theme of the Paper was chosen as the author of the paper considers speaking skills as the main to pay attention to. The present Diploma Paper explores the theme of using presentations as one of the successful methods to improve students’ speaking skills in form 7 English lessons. The research method was a case study in Riga Classical gymnasium and target group was form 7 students. The following data collection methods have been chosen: observation, questionnaire for the students and questionnaire for the English teachers. The research results have demonstrated that presentations help to improve speaking skills. Results of observation have proved that there is a positive dynamics in speaking fluency of form 7 students. Making presentations broaden students’ vocabulary, improves pronunciation and grammar. Analysis of questionnaires shows that students agree that presentations helps to improve their speaking skills and teachers use oral presentations to improve speaking skills. Keywords: speaking skills, presentations, dynamics, form 7 learners, improvement
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectrunāšanas prasmes
dc.subjectprezentācijas
dc.subjectdinamika
dc.subject7.klases skoleni
dc.subjectpilnveide
dc.titlePrezentācijas skolēnu runāšanas prasmju pilnveidei 7.klases angļu valodas stundās
dc.title.alternativePresentations to Improve Students' Speaking Skills in Form 7 English Lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record