dc.contributor.advisor | Skara-Mincāne, Rita | |
dc.contributor.author | Jankovskis, Raimonds | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2017-02-12T02:01:44Z | |
dc.date.available | 2017-02-12T02:01:44Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 56758 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34831 | |
dc.description.abstract | Skolas vadība motivēja Diplomdarba autoru mācību laikā izmantot modernās tehnoloģijas, bet darba autoram bija grūtības atrast jēgpilnu veidu kā tās iekļaut ikdienas mācību stundās. Tajā pat laikā, tika novērots, ka skolēniem ir grūtības pielietot augstākās domāšanas prasmes stundās. Lai risinātu augstāk minētās problēmas tika nolemts pielietot mācību modeli WebQuest augstāko domāšanas prasmju pilnveides atbalstam. Pētījuma metode bija gadījuma pētījums Babītes vidusskolā no 2016. gada septembra līdz 2016. gada decembrim un tajā piedalījās trīspadsmit 11. klases skolēni. Pētījuma laikā tika analizēts biznesa angļu valodas standarts, izstrādāta anketa skolēniem, kuru viņi aizpildīja, izveidots un īstenots WebQuest par tēmu mārketings, kura laikā diplomdarba autors veica pētījuma piezīmes un noslēgumā skolēni izstrādāja reklāmas, kuras tika analizētas. Balstoties uz pētījuma rezultātiem var secināt, ka mācību metodi WebQuest var efektīvi izmantot, lai atbalstītu skolēnu augstāko domāšanas prasmju pilnveidi. Diplomdarbs satur informāciju par augstākajām domāšanas prasmēm, mācību modeli WebQuest un dažādas atbalsta tehnikas, kā arī gatavu WebQuest par tēmu mārketings. | |
dc.description.abstract | The author of the Diploma Paper was motivated by the school board to use modern technologies during teaching but the author was struggling to find a meaningful way in which to incorporate them into everyday lessons. At the same time it was witnessed that students struggled to apply Higher Order-Thinking skills during the lessons. To address the above mentioned issues it was decided to create a WebQuest to scaffold students Higher Order-Thinking Skills. The research method was a case study at Babite Secondary School from September till December 2016 and included 13 Form 11 students. During the case study content analysis of the Business English curriculum was carried out, a questionnaire for students was developed and filled in, WebQuest about Marketing was created and applied during which observation field notes were taken by the author of the Diploma Paper and finally commercials were created and analysed. Based on the results of the case study it can be concluded that WebQuests can be effectively used to scaffold students Higher-Order Thinking Skills. This Diploma Paper includes information on Higher Order-Thinking Skills, WebQuests and different scaffolding techniques, as well as readymade WebQuest on the topic of Marketing. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | WebQuests | |
dc.subject | HOTS | |
dc.subject | scaffolding | |
dc.subject | marketing | |
dc.subject | Business English | |
dc.title | Mācību modelis WebQuest augstāko domāšanas prasmju pilnveides atbalstam 11. klases biznesa angļu valodas stundās | |
dc.title.alternative | Webquests to Scaffold Higher-Order Thinking Skills in Form 11 Business English Lessons | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |