Show simple item record

dc.contributor.advisorGavriļina, Margarita
dc.contributor.authorSmirnova, Irina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-02-12T02:01:46Z
dc.date.available2017-02-12T02:01:46Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56769
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34837
dc.description.abstractDiplomdarba tēma: «4. klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšanas didaktiskās iespējas krievu valodas stundās». Pētījuma mērķis: izskatīt ceturtās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšanas didaktiskās iespējas krievu valodas stundās. Darbs ietver sevī ievadu, 3 nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumus un pielikumus. Pirmā nodaļā dots priekšstats par “skolēna vārdu krājuma” jēdzienu un nozīmi dzimtajā valodā, kā arī izanalizētas definīcijas, vārdu krājuma loma skolēna personības attīstībā un noteiktas pamatproblēmas, saistītas ar mūsdienu skolēnu vārdu krājuma attīstības grūtībām un cēloņiem. Otrā nodaļā veltīts vārdu krājuma attīstības metožu un paņēmienu sistematizēšanai no dažādām sākumpozīcijām. Trešā nodaļā ir apkopoti autora praktiskās pētniecības rezultāti, kuri ietver sevī 4.klases skolēnu anketaptauju, demonstrējot to vārdu krājuma aktivitāti un atklājot sarežģītu problēmu atrisināšanas ceļus. Izmaiņas, atklātas 4.klases skolēnu vārdu krājumā ir attēlotas grafiski. Secinājumos ir analizēts paveikts darbs. Pielikumos ir pieejamas speciāli izstrādātas skolēnu aptaujas lapas un mācību nodarbību plāni. Metodiskais materiāls ir sekmīgi pielietots praktiskā darbā. Diplomdarba autors uzskata, ka darba mērķi ir sasniegti, jo paveiktu pētījumu rezultātā 4.klases skolēnu vārdu krājumā konstatēta pozitīva dinamika. Diplomdarba apjoms sastāda 90 lappuses.
dc.description.abstractThe Theme of the Graduate work is «4.klases skolēni vārda krājuma bagatināšanas didaktiskas iespējas krievu valoda stundās». The study purpose is to consider didactic opportunities of enrichment of the 4th class pupils' vocabulary at the Russian language lessons. The graduate work contains introduction, three chapters with subchapters, conclusions and attachments. The notion "pupil's vocabulary" is revealed in the first chapter, also the author considered the meaning of the pupil's vocabulary in his native language, the role of vocabulary in the development of pupil's individual and also problems and difficulties in development of the modern pupil's vocabulary and their reasons. It is told about systematization of methods for development of vocabulary from different positions. In which directions it is possible to develop vocabulary. In the third part the results of the author's practical research are generalized: questioning of the 4th classes pupils on activity of a vocabulary, search of a problem and its decision. Methods of the solution of problems are given in this chapter, and also the happening changes in the 4th class pupils' vocabulary are graphically shown. The carried-out work is analyzed in conclusions. The created questionnaires for pupils and plans of lessons are available in applications. Methodical material is successfully approved in practice. The author of graduate work thinks that the purpose of the work is achieved as after the author's carried-out research the positive dynamics in the 4th class pupils' vocabulary is stated. Content of the graduate work - 90
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectskolēnu vārdu krājums
dc.subjectvārdu krājuma bagatināšanas
dc.subjectdidaktiskās iespējas
dc.subjectbilingvālā izglītība
dc.title4. klases skolēnu vārdu krājuma bagatināšanas didaktiskas iespējas krievu valoda stundās
dc.title.alternativeDidactic Possibilities of Developing Vocabulary of Grade 4 Students in the Lessons of Russian
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record