Verbālā agresija starp pusaudžiem 5.-8.klasēs vispārizglītojošajā skolā
Автор
Petrova-Miliha, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kraģe, Gunta
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
par Jeļenas Petrovas-Milihas diplomdarbu „Verbālā agresija starp pusaudžiem 5.-8. klasēs vispārizglītojošajā skolā”. Diplomdarbā analizēta un pētīta verbālās agresijas sociāli pedagoģiskā problēma pusaudžu vidū. Diplomdarba mērķis noteikt verbālās agresijas dominējošo veidu un līmeni pusaudžu vidū, izstrādāt un aprobēt sociālpedagoģisko programmu. Teorētiskajā daļā analizēti agresijas iemesli, agresijas teorijas un klasifikācijas, verbālās agresijas veidi, pusaudžu vecuma specifika un verbālās agresijas specifiskās izpausmes pusaudžu vecumā. Veiktie pētījumi un iegūtie rezultāti par verbālās agresijas dominējošiem veidiem un tās izpausmes līmeni vispārizglītojošā skolā pusaudžu vidū tika izmantoti sociālpedagoģiskās programmas modelēšanai, kā arī tās aprobācijai. of Jelena Petrova-Milih’s paper “Verbal aggression among teenagers of 5-8 forms in general education school”. The present paper analyses and researches a socially pedagogical problem of verbal aggression among teenagers. The goal of the present paper is to define dominating kind and level of verbal aggression among teenagers, to develop and approve a socially pedagogical programme. The theoretical part researches the reasons of aggression, its theories and classification, kinds of verbal aggression, specific character of adolescence and specific demonstration of verbal aggression in adolescence. The research work on dominating kinds of verbal aggression and its level of demonstration among teenagers and the results of the study have served as a base of modelling and approving a socially pedagogical programme.