Show simple item record

dc.contributor.advisorOdiņa, Indra
dc.contributor.authorĀrgale, Nora
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-02-12T02:01:49Z
dc.date.available2017-02-12T02:01:49Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56786
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34847
dc.description.abstractSkolotāja Pieredzes darba autore ir Latvijas Jūras akadēmijas Jūrskolas vispārīgās un jūrniecības angļu valodas pasniedzēja Nora Ārgale, kas strādā šajā skolā kopš 2011. gada. Strādājot profesionālās izglītības iestādē un pasniedzot specializēto angļu valodu, autore saskārās ar nepieciešamību uzlabot savu profesionālo sniegumu, īpašu uzmanību pievēršot tieši jūrniecības angļu valodas pasniegšanai. Šī nepieciešamība kalpoja par stimulu Skolotāja Pieredzes darba izstrādei. Kā datu vākšanas metodes tika pielietotas anketēšana un novērošana. Pedagoģiskā pētījuma mērķa grupa bija LJA Jūrskolas 2. un 3. kursa Kuģu vadītāju specialitātes audzēkņi. Lai izpētītu Jūrniecības angļu valodas programmas atbilstību nozares vajadzībām, autore ir veikusi gan praksi izgājušo audzēkņu, gan Jūras administrācijas un nozares speciālistu aptauju. Pētījuma gaitā tika izstrādāti uzdevumi, piemeklēti materiāli un aprobētas gan tradicionālas, gan inovatīvas pedagoģiskā darba metodes specializētā angļu valodas kursa pasniegšanai. Kopš darba uzsākšanas LJA Jūrskolā autore ir iniciējusi un vadījusi Erasmus+ programmas starptautisko prakšu projektus audzēkņiem un pasniedzējiem, kā arī papildinājusi profesionālo meistarību tālākizglītības kursos un dalījusies pieredzē ar kolēģiem Latvijā un ārpus tās. Skolotājas pieredzes darbs sniedz plašu ieskatu skolotājas pedagoģiskajā darbībā, kas balstīta uz specializētās angļu valodas pasniegšanas un vērtēšanas teorijas izpēti, kursa materiālu izstrādi un to reālu pielietojumu mācību procesā. Pieredzes darbs sastāv no četrām nodaļām, kas atspoguļo pedagoģiskā darba plānošanu, organizēšanu, vadīšanu, un pieredzes izplatīšanu, tas satur praktiskus pierādījumus un autores pedagoģiskā darba pašizvērtējumu.
dc.description.abstractThe author of the Teacher`s Portfolio Nora Argale has been working as a teacher of general and maritime English at Latvian Maritime Academy Maritime Vocational School since 2011. During her pedagogical practice she has been looking for the ways to improve her pedagogical performance and the learning outcome for students, particularly paying attention to the subject of maritime English, as being more challenging and demanding for a teacher. The aim of the Teacher`s Portfolio is to explore how to design course materials for teaching Maritime English at a vocational school. Method of action research was used at the process of elaborating the Portfolio, with a target group being 2nd and 3rd year Navigation specialty students. To explore the industry needs and the Maritime English program’s compliance with those needs, data were collected by methods of questionnaires and observation. During the research a lot of new ESP course materials were designed and piloted using both traditional and innovative methods and approaches. During the whole period of working at the Maritime school the author has initiated and implemented Erasmus+ mobility program at the school, providing international practice placements for the students and teachers. The author has improved her professional development attending international courses and shared her professional experience in Latvia and abroad. The Teacher`s Portfolio reveals pedagogical experience in improving students’ knowledge of English for special purposes. It shows the examples of planning, organizing and evaluating the teaching and learning process on the basis of different pedagogical theories of designing and evaluating an ESP course. The author has included a lot of evidence in form of tasks and feedbacks, as well as self-evaluation and the ways of the pedagogical experience dissemination.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectMaritime
dc.subjectEnglish
dc.subjectcourse
dc.subjectdesign
dc.titleJūrniecības angļu valodas specializētā kursa materiālu izstrāde
dc.title.alternativeDesigning English for Special Purposes Course Materials for Maritime Students
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record