Show simple item record

dc.contributor.advisorBaranova, Sanita
dc.contributor.authorBraža, Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-02-14T02:01:20Z
dc.date.available2017-02-14T02:01:20Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56820
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34863
dc.description.abstractMaģistra darbā „Pagarinātās dienas grupas organizācija disciplīnas problēmu risināšanā sākumskolā” pētīta pagarinātās dienas grupas būtība – tās mērķus un uzdevumus, jo šāds Latvijas izglītības process nav nekur citur Eiropā. Mācīšanās laikā nevar izvairīties no disciplīnas problēmām un ar to saskaras ikviens pedagogs savā profesionālajā darbībā, arī pagarinātās dienas grupas skolotāji. Darba teorētiskajā daļā tika analizēta zinātniskā literatūra, Latvijas Republikas tiesību akti, 10 vispārizglītojošo izglītības iestāžu iekšējās kārtības nolikumi, kas regulē pagarinātās dienas kārtību, kas ļāva noskaidrot pagarinātās dienas grupas mērķi un uzdevumus, kā arī darbības principus. Zinātniskās literatūras analīze tika veikta arī, lai analizētu, kāpēc rodas disciplīnas problēmas un kā tās risināt. Maģistra darba praktiskajā daļā maģistra darba autore noskaidroja ar kādām disciplīnas problēmām visbiežāk saskaras pagarinātās dienas grupas skolotāji un kā viņi šīs problēmas risina. Izvērtējot iegūtos rezultātus, maģistra darba autore izvirzīja ieteikumus pedagogu efektīvam darbam disciplīnas problēmu risināšanā. Atslēgas vārdi: pagarinātā dienas grupa, disciplīna, sākumizglītība.
dc.description.abstractMaster’s Thesis ,,Organization of Extended Day Group to Eliminate Discipline Problems in Primary School” examines the concept of extended day group – its aims and objectives, as there is no equivalent to this aspect of Latvian education process in Europe. During the process of learning, it is impossible to avoid discipline issues and all teachers are confronted with them, including the extended day group teachers. The theoretical part of the Thesis presents an analysis of scientific literature, legislation of Republic of Latvia, internal procedure regulations of 10 general education institutions that regulate their daily agenda, which allowed to confirm the aims and objectives of extended day groups, as well as the principles of their operation. An analysis of scientific literature was conducted in order to discuss the reasons behind discipline problems and ways how to solve them. In the practical research part of the Thesis, the author looked at discipline problems most often faced by extended day group teachers and the ways how they deal with these issues. During the assessment of the results, the author of the Master's Thesis put forward recommendations for effective work in solving discipline problems. Key words: extended day group, discipline, primary education
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectPagarinātā dienas grupa
dc.subjectDisciplīna
dc.subjectSākumizglītība
dc.subjectRisināšana
dc.titlePagarinātās dienas grupas organizācija disciplīnas problēmu risināšanā sākumskolā
dc.title.alternativeOrganization of Extended Day Group to Eliminate Discipline Problems in Primary School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record