Show simple item record

dc.contributor.advisorCekuls, Andrejs
dc.contributor.authorŠteinbergs, Mārtiņš
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-04-14T01:01:10Z
dc.date.available2017-04-14T01:01:10Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57027
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34958
dc.description.abstractDarba ietvaros autors izvērtē Rīgas domes Informācijas tehnoloģijas centra IT pakalpojuma darbības atbalsta procesus, kā arī tirgū pieejamās jaunākās IT procesu pārvaldības informācijas sistēmas, lai atklātu trūkumus esošajos procesos un noskaidrotu, vai sistēmas atjaunināšana palīdzēs tos veiksmīgi novērst. Izvērtējot esošo sistēmu un jaunākās tendences šajā jomā, tika noskaidroti ieguvumi, izmantojot potenciālo piedāvājumu, un kā iespējams mainītos palīdzības dienesta atbalsta darbs patērētājiem, ja tiktu atjaunots lietotājiem pieejamais pašapkalpošanās portāls. Rezultātā tika izstrādāti priekšlikumi atjaunot IT pārvaldības informācijas sistēmu un uzlabot atsevišķu pašapkalpošanās procesu darbību, tādejādi nodrošinot efektīvāku atbalstu klientiem. Darbs sastāv no 60 lappusēm, 27 attēliem, 1 tabulas un 2 pielikumiem.
dc.description.abstractIn this bachelor work the author looks at the Riga City Council Information Technology Centre IT service operational support processes, as well as review the latest available software on the market of IT process management information systems to detect weaknesses in existing processes and determine whether the system update will help them successfully prevented. Looking at the existing systems and the latest trends in the field, were identified benefits of using new software, and as a possible change of help desk support job, if it self-service portal were updated. As, a result, proposals were made for update IT management information system and to improve the process of individual service operation, ensuring a more efficient support to customers. The work consists of 60 pages, 27 images, 1 table and 2 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectpašapkalpošanās portāls
dc.subjectIT pārvaldības sistēma
dc.subjectpieteikumu apstrāde
dc.subjectpieteikumu pārvaldība
dc.titlePakalpojumu darbības nodrošināšanas pilnveide informācijas tehnoloģiju centrā
dc.title.alternativeServices operations development in information technology center
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record