Show simple item record

dc.contributor.advisorNeuert, Josef
dc.contributor.authorLoeschenbrand, Bernd
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-05-20T01:01:10Z
dc.date.available2017-05-20T01:01:10Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57791
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34984
dc.description.abstractMārketinga speciālisti šodien saskaras ar daudziem izaicinājumiem. Uzņēmējdarbības modeļu digitalizācija, sociālo plašsaziņas līdzekļu izplatība, kas maina patēriņa paradumus, un digitalizētu kopu veidošanās izraisa būtisku nepieciešamību pēc novatoriskām pieejām organizāciju izpratnē par uzņēmumu mārketinga funkcijām. Šī pētījuma mērķis ir izpētīt pašreizējo korporatīvo mārketinga sistēmu izpausmes un to ietekmi uz uzņēmējdarbības sniegumu. Izmantotas gan kvalitatīvās, gan kvantitatīvās pētniecības metodes. Rezultāti liecina, ka korporatīvā kultūra, sociālo plašsaziņas līdzekļu izmantošana un zināšanu vadība ir korporatīvo mārketinga sistēmu pamats un mārketingu un uzņēmējdarbības sniegumu ietekmējošie faktori. No minētā izriet, ka organizācijas pasākumi attiecībā uz korporatīvo mārketinga sistēmu integrāciju patiešām ir saistīti ar izmērāmiem snieguma rādītājiem. Atslēgas vārdi: uzņēmumu mārketings, mārketinga sistēmas, uzņēmumu sniegums.
dc.description.abstractToday’s marketers face many challenges. Digitalization of business models, penetration of social media, changing consumer habits and arising data societies create a fundamental need for innovative approaches towards the organizational understanding of corporate marketing functions. This research aims to investigate the current manifestation of a corporate marketing system and its implications for business performance. Both qualitative and quantitative research methods have been applied. Results show that corporate culture, social media usage and knowledge management are pillars of a corporate marketing system and influencing factors of marketing and business performance. From this derives that organizational activities concerning the integration of a corporate marketing system are indeed related to measurable performance metrics. Key Words: corporate marketing, marketing systems, business performance
dc.language.isoeng
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectBiznesa vadība
dc.subjectManagement science
dc.subjectBusiness Management
dc.subjectcorporate marketing
dc.subjectmarketing systems
dc.subjectbusiness performance
dc.titleA multidimensional approach towards a corporate marketing system for business performance
dc.title.alternativeUzņēmējdarbības sniegumu veicinošo korporatīvo mārketinga sistēmu daudzdimensiju koncepcija: promocijas darbs
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record