dc.contributor.advisor | Marčenko, Jeļena | |
dc.contributor.author | Mēduma-Bāliņa, Irina | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2017-07-01T01:07:52Z | |
dc.date.available | 2017-07-01T01:07:52Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 58696 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35029 | |
dc.description.abstract | Irina Mēduma-Bāliņa Lomu spēle kā krievu valodas komunikatīvās un verbālās saziņas līdzeklis: diplomdarbs. – Rīga, 2017. – 60 lpp. Diplomdarbā ir aplūkota lomu spēle kā apmācības līdzeklis, aktivizējot izglītojamo komunikācijas prasmes krievu valodas kā svešvalodas stundās vidusskolā. Darba mērķis – izzināt lomu spēli kā paņēmienu skolēnu aktivizācijai mācot krievu kommunikatīvās uzvedības pamatus un izstrādāt papildinošas lomu spēles runāšanas prasmes pilnveidošanai krievu valodas kā svešvalodas stundās vidusskolā. Darbs sastāv no 2 nodaļām – pirmajā nodaļā tiek izskatīti teorētiskie atzinumi par lomu spēli kā vienu no kompetenču pieejas īstenošanas līdzekļiem mācot krievu valodu kā svešvalodu, otrajā nodaļā tiek aprakstīta lomu spēļu sagatavošanas tehnoloģija un to izstrādnes saziņai reālā situācijā un to norise. Diplomdarba apjoms 60 lappuses. Darba izstrādei izmantoti 29 literatūras un informācijas avoti, iekļauti 3 pielikumi. | |
dc.description.abstract | Irina Mēduma-Bāliņa Role play as verbal communication aid in Russian language: qualification work. Rīga, 2017 - 60 p. In the qualification work role play is examined as a teaching aid, which activates students’ communication skills in Russian language as a foreign language subject in secondary school. The aim of the qualification work – to study role play as a technique for activating students whilst teaching Russian communication behaviour basics and to develop additional role play tasks in order to improve speaking skills in Russian language as a foreign language subject in secondary school. The qualification work consists of two chapters – in the first chapter are examined the theoretical statements about role play as a competence approach realization aid in teaching Russian language as a foreign language. In the second chapter role play technology, its preparation for communication in real situations and the procedure is described. The amount of the qualification work is 60 pages. For the developement of the qualification work 29 literature and information sources were used, 3 appendices are included. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | Irina | |
dc.subject | Irina | |
dc.subject | Irina | |
dc.subject | Irina | |
dc.subject | Irina | |
dc.title | Lomu spēle kā krievu valodas komunikatīvās un verbālās saziņas līdzeklis | |
dc.title.alternative | Role Play as Verbal Communication Aid in Russian Language | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |