dc.contributor.advisor | Vīgante, Rasma | |
dc.contributor.author | Jurēvica, Liāna | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2017-07-01T01:07:53Z | |
dc.date.available | 2017-07-01T01:07:53Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 58783 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35031 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba temats ir „Radošuma veicināšana dienas aprūpes centra klientiem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem, izmantojot vizuālās mākslas elementus”. Pētījuma mērķis ir izpētīt, kuri vizuālās mākslas elementi veicina klientu radošumu. Uzdevumi: pirmkārt, izpētīt un analizēt teorētisko literatūru diplomdarba temata ietvaros, otrkārt, izstrādāt un novadīt astoņas nodarbības, kurās tiks veicināts radošums, izmantojot vizuālās mākslas elementus. Treškārt, analizēt, kuri vizuālās mākslas elementi veicina radošumu. Ceturtkārt, analizēt pētījuma rezultātus. Pētījumā tika apstiprināta hipotēze, ka dienas aprūpes centra klientu radošumu veicina, ja radošajās nodarbībās izmanto netradicionālus materiālus, nodarbībās realizē nestandarta situācijas, nodarbības tiek individuāli piemērotas katram klientam. | |
dc.description.abstract | The topic of this Thesis is “Promoting Creativity Though Visual Art Elements in Day Care Centre Clients with Severe Mental Disabilities”. The goal of the research is to explore what visual art elements contribute to promotion of clients’ creativity. The tasks of the research are, firstly, to study and analyse theoretical literature related to the topic of the Thesis, secondly, to develop and conduct eight sessions that will help to promote creativity through visual art elements, and thirdly, to analyse which visual art elements promote creativity. The final task is to analyse the results of the research. The research confirms the hypothesis that creativity of day-care centre’s clients is promoted if non-traditional materials are used and non-standard situations are realised during the activities, as well as if the activities are individually customised for each client. Key words: creativity, severe mental disorders, visual art elements, day care centre clients. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | radošums | |
dc.subject | smagi garīgās attīstībbas traucējumi | |
dc.subject | vizuālās mākslas elementi | |
dc.subject | dienas aprūpes centra klienti | |
dc.title | Radošuma veicināšana dienas aprūpes centra klientiem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem, izmantojot vizuālās mākslas elementus | |
dc.title.alternative | Promoting Creativity Though Visual Art Elements in Day Care Centre Clients with Severe Mental Disabilities | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |