Izglītojošās spēles vārdu krājuma bagātināšanai angļu valodas stundās pieaugušajiem
Author
Košeļeva, Ksenija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Sandra
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba autors pasniedzēju darbības novērošanas procesā atzīmēja, ka izglītojošo spēļu izmantošana angļu valodas jauniešu apmācībā bieži atstāta novartā. Tādēļ, šī darba mērķis bija pētījums: kā izglītojošās spēles bagātina jauniešu vārdu krājumu angļu valodas nodarbībās. Pētījuma metode ir gadījumu izpēte, kas ietver pārbaudes, lai apkopotu rezultātus pēc nodarbībām, izmantojot izglītojošās spēles, un darba lapas ar vingrinājumiem, aptauju par iemācīto leksiku un diskusiju, lai saņemtu atsauksmes no studējošiem. Tika atrasts, ka izglītojošo spēļu ietekmei uz angļu valodas apmācību ir daudz priekšrocību, tādas kā: koncentrācijas palielināšanos un uzmanības ilguma palielināšanos, noguruma samazināšana, aktīva līdzdalība un citas priekšrocības. Kopā ar datiem, kas ir iegūti pētījumā par vārdnīcas bagātināšanu, diplomdarbu ir iespējams izmantot kā rokasgrāmatu skolotājiem jauno izglītojošo spēļu izveidei. Atslēgas vārdi: izglītojošās spēles, vārdu krājuma bagatināšana, leksikas studēšana. The author of the Diploma Paper has experienced that the use of the educational games in English lessons when teaching adults are often neglected. Therefore, the aim of the paper was to explore how educational games enrich the vocabulary in English lessons for young adults. The research method is a case study that involves tests for gathering results after using educational games and worksheets with exercises, a survey on the learnt vocabulary and a discussion to receive feedback from students. It was found that the impact of educational games on vocabulary acquisition in English lessons has many advantages as: increase of concentration and attention span, fatigue after work removal, active participation and other benefits. Together with the data gained in the research about the enrichment of the vocabulary with the use of educational games, the Paper can be used as a guideline for teachers for creating new educational games. Keywords: educational games, vocabulary acquisition, vocabulary learning.