Sociālā pedagoga darbība mācīšanās motivācijas veicināšanā vispārizglītojošā skolā 7.-8. klašu skolēniem
Autor
Freiberga, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kraģe, Gunta
Datum
2017Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Elīnas Freibergas diplomdarbam „Sociālā pedagoga darbība mācīšanās motivācijas veicināšanā vispārizglītojošā skolā 7.-8. klašu skolēniem.” Diplomdarba mērķis- izpētīt sociālā pedagoga darbību mācīšanās motivācijas veicināšanā vispārizglītojošā skolā 7.-8. klašu skolēniem, izstrādāt sociālpedagoģiskās darbības programmu skolēnu mācīšanās motivācijas veicināšanai, veikt tās aprobāciju un iegūto rezultātu analīzi. Teorētiskajā daļā apskatīta sociālā pedagoga darbība, mācīšanās motivācijas raksturojums, tās īpatnības pusaudžu vecumposmā. Praktiskajā daļā veikts pētījums Dobeles Valsts ģimnāzijā un Rīgas 45. vidusskolā par 7.- 8 klašu skolēnu mācīšanās motivāciju, izstrādāta sociālpedagoģiskā darbības programma Rīgas 45. vidusskolā mācīšanās motivācijas veicināšanā 7.-8. klašu skolēniem un veikta tās aprobācija. Atslēgvārdi: mācīšanās motivācija, pusaudžu vecumposms, sociālais pedagogs, sociālpedagoģiskā darbība. For diploma thesis by Elīna Freiberga „Social Pedagogue`s Activity to Increase Learning Motivation in Forms 7-8 in Comprehensive School”. The goal of diploma thesis- to research social pedagogue’s activity for the increase of learning motivation in forms 7-8 in comprehensive school, develop a program of social-pedagogical activities to increase learning motivation, approbate it and analyze the generated results. Theoretical part covers information about work of social pedagogue, description of learning motivation and its peculiarities at adolescence. In the practical part of thesis a research was done in Dobele’s State Gymnasium and Riga Secondary School No. 45 about learning motivation in forms 7-8, a program of social-pedagogical activities was developed to increase learning motivation in forms 7-8 of Riga Secondary School No. 45 and program’s approbation was done. Key words: learning motivation, adolescence, social pedagogue, social-pedagogical activity.