4-5 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju veicināšana rīta aplī
Author
Tomiņa, Egija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Līga
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Bērnībā veidojas cilvēka saskarsmes prasmes un tieši šajā laika periodā tās ir iespējams arī ietekmēt, lai bērns spētu izaugt par pilnvērtīgu personību bez komunikācijas problēmām. Diplomdarbā ir pētīts tieši dienas rituma rīta cēliena aktivitātes - rīta apļa - ietekme uz bērnu saskarsmes attīstību. Pētījuma problēma - saskarsmes prasmju attīstīšanas iespējas, izmantojot rīta apli kā sistemātisku, regulāru un saskarsmes iemaņu attīstītāju. Darba mērķis ir sekmēt 4-5 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmes pirmsskolas izglītības iestādē, izmantojot rīta apli. Darbā ir veikts pētījums par rīta apļa izmēģinājuma darbības ietekmi uz bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanu. Darba rezultātā ir izstrādāti secinājumi par pētāmo problēmu, kā arī ir izstrādāti priekšlikumi pirmsskolas izglītības iestādei X un Valsts izglītības satura centram. In childhood is forming human communication skills and during this period it is also possible to influence these skills, for a child to be able to grow into a full-fledged personality without communication problems. In diploma paper is studied the passage of the day-morning activity - morning circle - the effect on children's communication development. The research problem - communication skills development opportunities through the morning circle as a systematic, regular and communication skills of developer. The aim is to facilitate the 4-5-year-old children's communication skills of pre-school education through the morning circle. Work is conducted on the morning lap pilot activities on children's communication skills enhanced. In result of the work, there is developed conclusions on the research problem, and proposals for preschool X and for National Centre for Education of the Republic of Latvia.