Minihandbola integrēšana sporta stundās
Author
Krasovskis, Reinis
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ābeļkalns, Ilvis
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs ir par minihandbola integrēšanu sporta stundās. Diplomdarba mērķis ir noskaidrot, kā veiksmīgāk integrēt minihandbola apguvi sporta stundās. Darbs sastāv no ievada, teorētiskās, praktiskās daļas, nobeiguma un pielikuma. Teorētiskajā daļā tiek analizēta literatūra par handbolu un minihandbolu. Kā arī par skolēnu vecumposmiem, sīkāk pievēršot uzmanību pusaudžiem. Praktiskajā daļa ir apkopoti Latvijas handbola treneru aptauju rezultāti, sīkāk apskaidrots, kas ir integrēšana un kā tā tika veikta diplomdarba ietvaros Rīgas vidusskolā, kas ir atspoguļota ar darba autora izveidotajiem testiem. Title of the graduation work: The integration of Mini Handball in sport lessons. The aim of the graduation work: to clarify which are the most successful ways to integrate Mini Handball acquisition in sport lessons. The work consists of introduction, theoretical part, practical part, conclusion and appendices. The literature about Mini Handball was analyzed in the theoretical part. Pupils’ age peculiarities, especially teenager age peculiarities also were studied in the theoretical part. Latvian handball coaches’ survey results; explained in details what integration is and how it was done during the graduation work at Riga secondary school which is done by the author’s developed tests. Key words: Mini Handball, age stages, integration, sport lessons