Show simple item record

dc.contributor.advisorBuša, Ilze
dc.contributor.authorŅedaškovska, Signija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:08:09Z
dc.date.available2017-07-01T01:08:09Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59942
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35086
dc.description.abstractAutore: Signija Ņedaškovska Darba nosaukums: Apļa treniņa pielietošanas iespējas jauniešiem fizisko īpašību attīstīšanai sporta stundās. Apļa treniņš ir fizisko īpašību attīstīšanas metodiskā forma. Apļa treniņam ir vairāki metodiskie varianti, kuri atšķiras ar dažādām slodzes izpausmēm. Mērķtiecīgs apļa treniņš rada ievirzi vidusskolēniem fizisko īpašību attīstīšanā, reizē uzlabojot skolēnu mācīšanās spējas. Sporta stundām piemīt daudzveidīga ietekme uz skolēna organismu, gan pedagoģiska, gan fizioloģiska, gan psiholoģiska, tāpēc svarīga ir pareiza metožu izvēle veidojot sporta stundu. Pētījuma mērķis ir noskaidrot apļa treniņa pielietošanas iespējas jauniešiem fizisko īpašību attīstīšanai sporta stundās. Pētījuma uzdevumu veikšanai tikai pielietotas šādas metodes: Literatūras pētīšanas metode; Aptaujas metode (anketēšana); Testēšana. Darbā tika analizēta speciālā literatūra par apļa treniņa metodiku kā arī sporta stundas uzbūves pedagoģiskajiem principiem un jauniešu vecumposma attīstību. Pētījumā tika noskaidrota jauniešu attieksme par fizisko īpašību attīstības nepieciešamību kā arī tika veikti testi par fiziko īpašību attīstību jauniešiem vidusskolā, izmantojot apļa treniņa metodi. Darba apjoms ir 67 lpp., tas sastāv no 5 nodaļām un 17 apakšnodaļām, secinājumiem, 22 izmantotās literatūras avotiem un 4 pielikumiem. Informācijas atspoguļošanai izmantotas 23 diagrammas. Atslēgas vārdi: apļa treniņš, metode, jaunieši, fiziskās īpašības.
dc.description.abstractAuthor: Signija Ņedaškovska Title: Possibilities of Using Circuit Training to Improve Physical Abilities of Students in Secondary School Sports Lessons Circuit training is form of improving physical capabilities. Circuit training can have various methodological variations with different workout intensities. Determined circuit training provide a way to improve physical capabilities of secondary school students, thus improving ability to study better. Sports lessons has diverse influence on student organism, pedagogical, physical and psychological, therefore the choice of physical activities is significant in sports lessons. An objective of a research is to understand the possibilities to use circuit training in lessons to enhance the physical form of students. Following methods were used to carry out the research: Literature research method Survey method Tests Project includes detailed research of literature about circuit training methods as well as structure of sports lesson pedagogical principals and development of students at various age groups. Research learnt the attitude of students about necessity of physical development. As well as tests of physical condition of students in secondary school by using circuit training methods. Project is delivered on 67 pages containing 5 sections, 17 subsections, conclusions, 22 references and 4 appendices. Additionally, for better result and conclusion representation 23 graphs are included. Key Words: circuit training, method, youth, youngster, physical characteristics
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectApļa treniņš
dc.subjectMetode
dc.subjectJaunieši
dc.subjectFiziskās īpašības
dc.titleApļa treniņa pielietošanas iespējas jauniešiem fizisko īpašību attīstīšanai sporta stundās
dc.title.alternativePossibilities to Use Circuit Training for Improving Physical Abilities in Secondary School Sports Lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record