Sociālpedagoģiskā darbība mācīšanās motivācijas veicināšanai skolēniem 7-9. klasēs
Author
Drobina, Egita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ivanova, Ilze
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
par Egitas Drobinas diplomdarbu „Sociālpedagoģiskā darbība mācīšanās motivācijas veicināšanā 7.-9.klasēs”. Diplomdarba mērķis: izpētīt skolēnu mācīšanās motivāciju un analizēt faktorus, kas to ietekmē, lai sekmētu tās pilnveidi. Izstrādāt un aprobēt sociālpedagoģisko programmu mācīšanās motivācijas veicināšanai. Diplomdarba teorētiskajā daļā ir raksturota mācīšanās motivācijas būtība, sociālās vides un mācīšanās motivācijas saistība un faktori mācīšanās motivācijas veidošanā un iespējamās darbības mācīšanās motivācijas veicināšanā. Diplomdarba praktiskajā daļā ir raksturots veiktais pētījums, izstrādāta un aprobēta sociālpedagoģiskās darbības programma mācīšanās motivācijas veicināšanai, veicot individualizētu sociālpedagoģisko darbu. Atslēgas vārdi: mācīšanās motivācija, mācīšanās motīvi, mācīšanās motivācijas veicināšana, individuālā pieeja, sociālpedagoģiskā darbība. The diploma thesis of Egita Drobina is „Socio-pedagogical Activity to Increase Learning Motivation in Forms 7-9.” The aim of diploma is to explore learning motivation and analyze factors that affect the learning motivation, to facilitate its development. Also to develop and approbate Socio-pedagogical programm to increase learnig motivation. Diploma theoretical part describes the learning motivation, the commitment of the social environment learning motivation and factors of learning motivation, that create and increase laearning motivation. Diploma practical part decribes the research, development and approbation of socio- pedagogical action program, that increases learning motivation through personalized social pedagogical work. Key words: learning motivation, learnig motives, learning motivation increasing, individual work, social pedagogical work.