Sociālpedagoģiskā darbība jauniešu individuālo attīstības plānu pilnveidošanā Rīgas pašvaldības Bērnu un jauniešu centra struktūrvienībā X
Автор
Šterna, Žanete
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kraģe, Gunta
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Žanetes Šternas diplomdarbs “Sociālpedagoģiskā darbība jauniešu Individuālo attīstības plānu pilnveidošanāRīgas pašvaldības Bērnu un jauniešu centra struktūrvienībā X” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Skolotāju izglītības nodaļā. Diplomdarba teorētiskajā daļā tiek noskaidrota un analizēta pašaudzināšanas jēdziena būtība un realizācija indivīda dzīves laikā, gribas nozīme personības pilnveidošanā un attīstībā, jauniešu vecumposmu raksturojums pašaudzināšanas kontekstā, kā arī institūcijas raksturojums. Darbā tiek izstrādāta, īstenota un analizēta sociālpedagoģiskā darbības programma, lai veicinātu individuālo attīstības plānu pilnveidošanu jauniešu vidū un dzīvesprasmju nostiprināšanos RPBJC struktūrvienībā X. Atslēgas vārdi: ārpusģimenes aprūpes iestāde, pašaudzināšana, mērķu sasniegšana, jaunietis, individuālais attīstības plāns. Diploma paper/thesis „Socio-Pedagogical Activity to Improve Youth Individual Development Plans in Riga Municipality Youth and Children’s Centre" has been developed by Žanete Šterna in the Universtity of Latvia Faculty of Peadgogy, Psihology and Arts, department of teacher’s education. In the theoretical part of the Diploma paper established and analyzed is self-growth definition's essence and realization in individual's life time, the essence of the will in personality's improvement and development, teen's age stage characteristics in self-grow content and institution's characteristics as well. Socio-Pedagogical Acitivity program in the work is made, implemented and analyzed to promote individual developmental plan among teens and to stabilize life skills in Riga Municipality Youth and Children's Centre department X. Kew words: placement institution, self-education, achievement of goals, youth, individual development plans.